مدیریت و پشتیبانی هاست

پشتیبانی هاست روناک هاست

مدیران روناک هاست با وجود تیم مجرب در مجموعه خود تمام تلاش خود را می‌کنند که در زمینه میزبانی هاست، بهترین پشتیبانی را ارائه دهند و مشکلات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن رفع کنند. توجه داشته باشید که امنیت اطلاعات شما اولویت ماست و تمامی جوانب را برای امنیت بیشتر شما کاربران گرامی بررسی خواهیم کرد. مدیریت و پشتیبانی هاست با استفاده از سخت‌افزارهای قدرتمند، سرویس‌های بسیار پرسرعتی را به شما عزیزان ارائه خواهند داد. در جهان امروز علم‌IT بسیار پیشرفت کرده است و مدیریت و پشتیبانی هاست کاملاً از این موضوع مطلع هستند و همواره در تلاش‌اند که بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

هزینه مدیریت و پشتیبانی هاست وب سایت ها

پلن ها و قیمت ها

بسته پایه

خدمات پکیج استارت
$ 12
99
ماهانه
  • فضای دیسک 5 گیگابایت SSD
  • پهنای باند نامحدود
  • قابلیت میزبانی 2 دامنه
  • حساب های ایمیل نامحدود
  • دامنه IR رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • آپتایم 99 درصد

بسته حرفه ای

خدمات بسته کسب و کار
$ 17
99
Monthly
  • فضای دیسک 5 گیگابایت SSD
  • پهنای باند نامحدود
  • قابلیت میزبانی 2 دامنه
  • اکانت ایمیل نامحدود
  • دامنه رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • آپتایم 99 درصد
Popular

بسته نامحدود

خدمات بسته سازمانی
$ 24
99
Monthly
  • فضای دیسک 5 گیگابایت SSD
  • پهنای باند نامحدود
  • قابلیت میزبانی 2 دامنه
  • اکانت ایمیل نامحدود
  • دامنه رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • آپتایم 99 درصد
ویژگی های سرویس های روناک هاست

یک دستیار حرفه ای همیشه در کنار شما

اگر به این فکر فرو رفته اید که چرا باید یک دستیار مدیریت و پشتیبانی هاست داشته باشید ، نکات زیر را بخوانید

کانفیگ حرفه ای هاست

مدیریت درست و بهینه استفاده از منابع هاست

فایروال قدرتمند

بالا بردن سطح امنیت هاست برای جلوگیزی از هک شدن

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبان شما در هر ساعتی که شما بخواهید

گواهی نامه SSL رایگان

راه اندازی گواهینامه SSL رایگان برای هاست شما

بکاپ گیری روزانه

انجام بکاپ گیری روزانه برای پشتیبان گیری از اطلاعات شما

سرعت بالای هاست

بالا بردن سرعت هاست برای بالا رفتن سرعت لود وب سایت شما

چرا باید روناک هاست را انتخاب کنیم؟

+ 0 درصد

آپتایم

بیش از 0

کاربر جدید هر ماه

0 درصد

رضایتمندی مشتری

معرفی هاست

هاست بخشی از سرور است که مفهوم میزبان به آن اطلاق می‌شود. درواقع یک سرور به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. به هر بخش یک سرور هاست گفته می‌شود. هر هاست از یک وب‌سایت سایتی پشتیبانی خواهد کرد. برای اینکه بتوانید در فضای اینترنت یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید، پس‌ازاینکه قالب سایت را طراحی کردید باید یک هاست مناسب برای سایت خود پیدا کنید. هاست قسمتی از یک سیستم بوده که همیشه روشن خواهد بود و همیشه هاست به اینترنت متصل است. توجه داشته باشید که اگر برای هاست سیستم اتفاقی بیفتد یا اینترنت هاست برای هر مدت‌زمانی قطع شود، سایت شما نیز در دسترس نخواهد بود و این به آن معناست که دیگر کاربری نمی‌تواند وارد سایت شود یا آن را ببیند.

معرفی هاست
خدمات مدیریت و پشتیبانی هاست

خدمات مدیریت و پشتیبانی هاست 

خدماتی که مدیریت و پشتیبانی هاست ارائه می‌دهد عبارت‌اند از: نحوه بارگذاری و آپلود وب‌سایت شما ، رفع کردن مشکلاتی که ممکن است از لود صحیح وب‌سایت شما جلوگیری کند، نحوه استفاده و کار با کنترل پنل هاست، لود سایت از طریق دامنه ، ارتباط دامین به سرویس، اطمینان از کارکرد صحیح FTP ، ایجاد و مدیریت اکانت FTP، مدیریت اکانت Email، اطمینان از کارکرد درست Email، تنظیم انواع دیتابیس ، کارکرد درست موتورهای پردازشی ، تهیه بک آپ به‌صورت مداوم از اطلاعات سایت، راهنمایی برای عیب‌یابی مشکلات سایت. خدمات مدیریت و پشتیبانی هاست بستری را فراهم کرده است که کاربران بتوانند در صورت بروز هر مشکلی با کارشناسان مجموعه، به‌صورت ۲۴ ساعته تماس بگیرند. اگر روال کار یک شرکت‌هاستینگ را بدانید، متوجه خواهید شد که این قبیل شرکت‌ها درخواست‌های پشتیبانی‌شان به‌صورت مداوم ارسال می‌شود و باید در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ صحیح و مناسبی برای همه آن‌ها فراهم کند. 

مدت‌زمان مدیریت و پشتیبانی هاست 

بلافاصله پس از پرداخت هزینه، سرویس‌های هاست برایتان فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که سرور اختصاصی و سرور مجازی نیز حدود ۳ روز کاری طول خواهد کشید. چراکه مدارک کاربری باید تکمیل شود. پشتیبانی به‌صورت آنلاین در ۷ روزه هفته انجام می‌شود. حتی کاربران می‌توانند در ساعات اداری به‌صورت تلفنی از طریق شماره‌های درج‌شده تماس بگیرند و از خدمات پشتیبانی استفاده کنند.

مدت‌زمان مدیریت و پشتیبانی هاست 
هزینه مدیریت و پشتیبانی هاست

هزینه مدیریت و پشتیبانی هاست

اگر در موتورهای جستجوگر گوگل سرچ کنید با هزینه‌های متفاوت و مختلفی مواجه خواهید شد. قیمت هاست به‌صورت ماهیانه از ۴۰۰ هزار تومان تا بیشتر از یک‌میلیون تومان متغیر می‌باشد. اگر سایت یا شرکتی برای خدمات هاست هزینه کمتر از ۴۰۰ تومان دریافت کند بی‌شک باید به کیفیت آن شک کرد و حتی ممکن است مدیریت و پشتیبانی ضعیفی داشته باشند.  برخی از افراد با خرید هاست ارزان، کیفیت را قربانی پول خواهند کرد. توجه داشته باشید که با این کار خود کاربر ضرر می‌بیند. چراکه درآمد آنلاین و کسب‌و‌کار آنلاین وی مختل خواهد شد و سایت همواره با قطعی و کندی همراه خواهد بود. ارائه‌دهندگان هاست مبلغی را برای زک، روتر، سرور و سخت‌افزارهای دیگر دریافت می‌کنند. علاوه بر این ابزارها موارد دیگری مانند فضای اداری و شبکه هم وجود دارند که همگی آن‌ها نیازمند پشتیبانی مالی هستند. توجه داشته باشید که اگر به دنبال هاست باکیفیتی می‌گردید باید حداقل ماهی ۲۰۰ هزار تومان برای آن در نظر بگیرید. این مقدار هزینه برای یک ساعت پشتیبانی، زیرساخت، تأمین سخت‌افزار و خدمات رایگان دیگر در نظر گرفته‌شده است.

مراحل خرید و مدیریت و پشتیبانی هاست

در مرحله اول برای خرید هاست باید نامی را برای دامنه خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نام دامنه باید برای برند و کسب‌وکارتان مناسب باشد. نامی انتخاب کنید که نوشتار آن نیز آسان باشد. در نام دامنه سعی کنید از کلمات کلیدی استفاده کنید. کاربران بیشتر محصولات را سرچ می‌زنند و هنگامی‌که شما از کلمات کلیدی استفاده کید راحت‌تر برای کاربران قرار خواهد گرفت. پس از انتخاب نام، بررسی کنید که نام شما برای کسب‌و‌کار دیگری ثبت‌نشده باشد‌. در این مرحله باید پسوند مناسبی برای خود به وجود بیاورید و از شرکت معتبر هاست را خریداری کنید. در هنگام خرید هاست باید نوع هاست موردنظر خود را انتخاب کنید و بررسی کنید نه به چه پهنای باندی نیاز دارید.

مراحل خرید و مدیریت و پشتیبانی هاست
سفارش مدیریت و پشتیبانی هاست

سفارش مدیریت و پشتیبانی هاست

مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام سفارش هاست باید به آن توجه کنید این است که از شرکت معتبری این خدمات را دریافت کنید. در هنگام سفارش توجه کنید که دامنه حتماً با نام خودتان ثبت شود و پنل مدیریت داشته باشد. این موارد همگی بر روی قیمت دامنه تأثیرگذار هستند. شرکت‌های نامعتبر که در این زمینه فعالیت می‌کنند قیمت بسیار کمی برای این خدمات دریافت می‌کنند. اما به بهانه‌های مختلف مالکیت کامل را در اختیار کاربر قرار نخواهند داد. ممکن است این موارد در آینده مشکل‌ساز شود‌. توجه داشته باشید که دامنه همان اعتبار و نام شما خواهد بود و شرکتی که از آن سفارش می‌دهید باید دارای شرایط زیر باشد: تسلط کافی در انجام مکاتبات ، تجربه لازم ، عدم تصرف و دخل در مالکیت دامنه‌ها، انتقال دامنه به کاربر بدون دریافت هزینه ، امکان انجام تغییر مالکیت ، تغییر و ثبت NS  و دسترسی ۲۴ ساعته برای ثبت و تمدید دامنه .

بهترین شرکت مدیریت و پشتیبانی هاست

روناک هاست یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌هایی است که در زمینه ارائه هاست و دامنه سابقه بسیار زیادی دارد و این خدمات را در طیف گسترده‌ای به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید بعد از مراجعه و انتخاب شرکت ما، دامنه و هاست خود را به‌آسانی ثبت کنید. اگر می‌خواهید دامنه خریداری‌شده شما در همان لحظه فعال شود باید از پسوندهای net, org, com استفاده کنید. دامنه‌های بین‌المللی بعداز آنکه ثبت شدند فعال خواهند شد.

بهترین شرکت مدیریت و پشتیبانی هاست

سوالات متداول درباره مدیریت و پشتیبانی هاست

همین حالا سرویس خود را سفارش دهید

اگر نیاز به یک دستیار مجازی برای هاست خود دارید همین الان برای آن اقدام کنید