هاست وردپرس ارزان

بهترین هاست وردپرس ارزان روناک هاست

اگر شما قبلاً انتخاب هوشمندانه‌ای برای استفاده از وردپرس، برای وب‌سایت خود انجام داده اید، اکنون، تصمیم مهم بعدی یعنی خرید یک هاست ارزان را برای سایت خود باید بگیرید. در میان انبوهی از اصطلاحات، شما با موردی به نام هاست وردپرس (میزبانی وردپرس) نیز برخورد کرده اید ازاین‌رو می‌خواهیم بدانیم هاست وردپرس چیست؟ این اصطلاح به‌اختصار به این معنی می‌باشد: در ساده‌ترین مفهوم، هاست وردپرس فقط میزبانی است که برای پاسخگویی بهتر به عملکرد و نیازهای امنیتی وردپرس بهینه‌شده است، همچنین شامل نصب وردپرس با یک کلیک است تا شروع کار با وردپرس را آسان کند و برخی از هاست های وردپرس حتی به‌صورت خودکار، نرم‌افزار وردپرس شما را در صورت نیاز به روز می‌کنند.

پلن های متنوع هاست وردپرس ارزان

پلن ها و قیمت ها

پلن ها

فضا

پهنای باند

SSL رایگان

ماهانه

سه ماهه
+ ۵درصد تخفیف

شش ماهه
+ ۱۰درصد تخفیف

سالانه
+ ۲۰درصد تخفیف

سفارش

پلن ۱

250 مگابایت

3 گیگابایت

دارد

18,000
51,000
97,000
180,000

پلن ۲

500 مگابایت

7 گیگابایت

دارد

23,000
65,000
125,000
230,000

پلن ۳

1 گیگابایت

15 گیگابایت

دارد

29,000
83,000
157,000
290,000

پلن ۴

2 گیگابایت

20 گیگابایت

دارد

35,000
99,000
190,000
350,000

پلن ۵

5 گیگابایت

35 گیگابایت

دارد

45,000
129,000
243,000
450,000

پلن ۶

10 گیگابایت

50 گیگابایت

دارد

55,000
157,000
297,000
550,000


قیمت ها بر حسب تومان می باشند



سفارش سه ماهه دارای ۵ درصد تخفیف، سفارش شش ماهه دارای ۱۰ درصد تخفیف و سفارش سالانه دارای ۲ ماه رایگان (۱۷ درصد تخفیف) می‌باشد

بسته پایه

خدمات پکیج استارت
$ 12
99
ماهانه
  • فضای دیسک 5 گیگابایت SSD
  • پهنای باند نامحدود
  • قابلیت میزبانی 2 دامنه
  • حساب های ایمیل نامحدود
  • دامنه IR رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • آپتایم 99 درصد

بسته حرفه ای

خدمات بسته کسب و کار
$ 17
99
Monthly
  • فضای دیسک 5 گیگابایت SSD
  • پهنای باند نامحدود
  • قابلیت میزبانی 2 دامنه
  • اکانت ایمیل نامحدود
  • دامنه رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • آپتایم 99 درصد
Popular

بسته نامحدود

خدمات بسته سازمانی
$ 24
99
Monthly
  • فضای دیسک 5 گیگابایت SSD
  • پهنای باند نامحدود
  • قابلیت میزبانی 2 دامنه
  • اکانت ایمیل نامحدود
  • دامنه رایگان
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • آپتایم 99 درصد
ویژگ های هاست وردپرس ارزان روناک هاست

بهترین هاست وردپرس با قیمت ارزان و مناسب

هاست های وردپرسی ارزان روناک های دارای ویژگیهای متفاوتی هستند که می توان از آن ها به موارد زیر اشاره کرد:

کانفیگ حرفه ای سرورها

هاست های ارزان وردپرس دارای کانفیگ های بسیار مناسب حتی با این قیمت پایین

دارای فایروال قدرتمند

هاست های ارزان وردپرسی دارای امنیت کافی و فایروال بسیار قدرتمندی می باشند.

پشتیبانی 24 ساعته

در هر زمان که بخواهید می توانید از طریق تیکت و تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

گواهی نامه SSL رایگان

بدون اینکه برای هاست خود SSL بخرید هاست خود را از اما تهیه کنید.

بکاپ گیری روزانه

سرویس ارزان وردپرس دارای سیستم بک آپ گیری روزانه و هفتگی می باشد

سرعت بالای سرور ها

با اینکه یک هاست ارزان تهیه می کنید اما بازم سرعت و تفاوت را می توانید احساس کنید.

چرا باید روناک هاست را انتخاب کنیم؟

+ 0 درصد

آپتایم

بیش از 0

کاربر جدید هر ماه

0 درصد

رضایتمندی مشتری

آموزش و نحوه خرید هاست وردپرس ارزان

 

خرید هاست وردپرس ارزان

توصیه استاندارد این است که بهتر است مبتدیان، هاست وردپرس اشتراکی ارزان و سایت‌های پربازدید، هاست مدیریت‌شده وردپرس را انتخاب کنند. بنابراین، اگر بودجه دغدغه اصلی شماست، به‌طورکلی به‌عنوان یک مبتدی، از میزبانی مشترک وردپرس استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که با قیمت ارزان‌تر، خدمات نگهبانی ارائه‌شده توسط میزبان‌های مدیریت‌شده وردپرس را از دست می‌دهید از این و با هاست ارزان وردپرس، وب‌سایت وردپرس شما توسط فناوری ابری بهینه‌سازی شده، مدیریت می‌شود و تجربه «تنظیم و فراموش کردن» را به شما می‌دهد و این زیرساخت منحصربه‌فرد به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که به هر وب‌سایت اجازه می‌دهد به‌سرعت و بدون وقفه رشد کند.

خرید هاست وردپرس ارزان
هاست رایگان وردپرس ارزان

هاست رایگان وردپرس ارزان

برای افرادی که از صاحبان کسب‌وکارهای تازه تأسیس‌شده و نوپا isjkn ویل به‌تازگی قصد راه‌اندازی یک سایت را دارند و بودجه کافی جهت خرید و تهیه یک هاست را ندارند، هاست ارزان و حتی رایگان پیشنهاد می‌شود و این افراد می‌توانند با این هاست، کار و سایت خود را تأسیس کنند. هاست رایگان دارای محدودیت‌هایی می‌باشد که توصیه می‌شود قبل از دریافت آن، با این محدودیت‌ها آشنایی لازم را پیداکرده و سپس تصمیم به دریافت کردن یا نکردن آن بگیرید همینطور هاست رایگان فقط به دامنه‌های IR داده می‌شود.

ویژگی های هاست ارزان برای وردپرس

انتخاب یک ارائه دهنده‌هاست گام بزرگی است زیرا وب‌سایت شما به سرورها و سرویس هاست متکی خواهد بود و توسط آن محدود می‌شود. چندین عامل را می‌توان هنگام انتخاب هاست برای وردپرس ارزیابی و مقایسه کرد:

-قابلیت اطمینان میزبان شما باید حداقل 99.9 درصد زمان آپدیت وب‌سایت را تضمین کند و صفحات باید به‌سرعت در همه مرورگرها بارگیری شوند.

-سهولت استفاده : دسترسی از راه دور به وب‌سایت شما از طریق یک برنامه اصلی کنترل پنل باید یک فرآیند ساده باشد.

-پشتیبانی مشتری : میزبان شما باید ۲۴ ساعت در روز از طریق چندین کانال مانند تلفن، ایمیل و چت آنلاین برای پاسخ به سؤالات شما و حل مشکلات در دسترس باشد.

-قیمت : قیمت می‌تواند به‌طور گسترده‌ای بین سیستم‌عامل‌های مختلف متفاوت باشد و هنگام تعیین اینکه کدام شرکت برای شما مناسب است، باید ویژگی‌های موردنیاز و بودجه خود را در نظر بگیرید.

هاست ارزان برای وردپرس
قیمت ‌هاست وردپرس ارزان

قیمت ‌هاست وردپرس ارزان

هاست مشترک وردپرس تقریباً همیشه ارزان‌تر از گزینه‌های دیگر است. با میزبانی مشترک وردپرس، سایت شما یک سرور را با وب‌سایت‌های دیگر به اشتراک می‌گذارد و سرور شما همچنان برای وردپرس بهینه‌ساز عملکرد خواهد بود، شما فقط آن را برای خود ندارید. هاست های مشترک وردپرس معمولاً برای اولین چرخه صورتحساب شما تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهند و پس‌ازآن، قیمت‌ها به حالت عادی بازمی‌گردند. ازاین‌رو اگر نگران بودجه خود هستید و به دنبال یک هاست ارزان و بدون مشکل با سرعت تقریباً بالا، به‌منظور راه‌اندازی سایت وردپرس خود هستید، می‌توانید این هاست وردپرس ارزان را با اطمینان از قیمت مناسب آن خریداری کنید.

مزایا هاست وردپرس ارزان

-گواهینامه‌های SSL با قابلیت افزودن آسان : اکثر برنامه‌های میزبانی وردپرس مدیریت‌شده به شما این امکان را می‌دهند که یک گواهی SSL را با چند کلیک و بدون هزینه اضافی به سایت خود اضافه کنید.

– بروزرسانی های خودکار : وب‌سایت شما به‌روزرسانی و ارتقاء خودکار را دریافت می‌کند و بسته‌های امنیتی را می‌توان به‌یک‌باره به هر وب‌سایت روی سرور اضافه کرد.

-پشتیبانی سفارشی : هنگام استفاده از یک سرویس میزبانی وردپرس، می‌توانید به خدمات پشتیبانی مشتری اختصاصی و متخصصان در حل مشکلات وردپرس، دسترسی داشته باشید.

مزایا هاست وردپرس ارزان
معایب هاست وردپرس ارزان

معایب هاست وردپرس ارزان

بیشتر افرادی که برای نخستین بار، قصد راه‌اندازی یک سایت را دارند، سراغ هاست ارزان هستند اما همان‌طور که می‌دانید هیچ ارزانی بی‌دلیل نیست و استفاده از این هاست ارزان نیز دارای معایب و محدودیت‌هایی می‌باشد که می‌تواند به کسب‌وکار شما لطمه بزند. صاحبان سایت با خرید هاست ارزان، چشم خود را تا حدودی بر روی کیفیت می‌بندند و ممکن است در راه‌اندازی سایت خود دچار مشکل شوند و هاست ارزان از رشد بالای سایت جلوگیری می‌کند و با قطع و وصل شدن های لحظه‌ای و عدم توانایی در میزبانی از ترافیک بالا، از پیشرفت کار شما و دیده شدن آن جلوگیری می‌کند.

بهترین شرکت و سایت فروش هاست وردپرس ارزان

ازآنجایی‌که تقاضا برای هاست وردپرس ارزان بسیار زیاد است، تقریباً هر شرکت و سایت معتبری، میزبانی وردپرس را ارائه می‌دهد و گزینه‌های مختلفی برای طیف وسیعی از نیازها و بودجه‌ها در دسترس دارد. کسی که فقط می‌خواهد یک وبلاگ شخصی را به‌صورت آنلاین راه‌اندازی کند، ممکن است یک هاست وردپرس مشترک، پاسخگوی نیاز او باشد، درحالی‌که مشاغل بزرگ اغلب ترجیح می‌دهند یک یا چند سرور کامل را اجاره کنند ازاین‌رو تصمیم‌گیری در مورد بهترین هاست برای وردپرس ابتدا نیاز به دانش کلی در مورد میزبانی وب دارد. برای کاهش هزینه‌ها، شرکت‌های شناخته‌شده، ده‌ها، صدها یا حتی هزاران سرور را از یک مکان مرکزی راه‌اندازی می‌کنند و سپس سرورها و منابع سرور خود را با نرخ‌های مقرون‌به‌صرفه به افراد و مشاغل اجاره می‌دهند.

بهترین شرکت و سایت فروش هاست وردپرس ارزان

سوالات متداول قبل از خرید هاست وردپرس ارزان

هاست وردپرس، یک نوع هاستینگ وب است که به صورت ویژه برای ساخت و میزبانی وب‌سایت‌های ساخته شده با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس (WordPress) طراحی شده است. این نوع هاست شامل تنظیمات و پیکربندی‌های خاصی است که به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت وردپرسی خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.

  • سرعت و عملکرد بالا: هاست وردپرس بهینه شده است و به شما امکان می‌دهد تا وب‌سایت خود را با سرعت بالا اجرا کنید.
  • امنیت بهتر: هاست وردپرس دارای تنظیمات امنیتی است که به شما کمک می‌کند وب‌سایتتان را در برابر تهدیدات امنیتی محافظت کنید.
  • پشتیبانی وردپرس: این نوع هاست توسط تیم‌های پشتیبانی متخصص وردپرسی پشتیبانی می‌شود که می‌توانند به شما در مسائل مربوط به وردپرس کمک کنند.
  • نصب و مدیریت آسان: هاست وردپرس به شما امکان می‌دهد به راحتی و به سرعت وردپرس را نصب و مدیریت کنید.
  • سرعت و عملکرد سرور: انتخاب یک هاست با سرعت و عملکرد بالا برای بارگذاری سریع صفحات وب‌سایت شما بسیار مهم است.
  • پشتیبانی وردپرس: مطمئن شوید که هاستی را انتخاب کنید که تجربه و دانش وردپرسی داشته باشد و در صورت بروز مشکلات، بتوانید به آنها اعتماد کنید.
  • امنیت: هاست وردپرس باید امنیت مناسبی داشته باشد و از تهدیدات امنیتی محافظت کند.
  • قابلیت اسکیل: مطمئن شوید که هاست انتخابی قابلیت افزایش قدرت و منابع را در صورت نیاز دارد.
  • قیمت: قیمت هاست وردپرس نیز مهم است، اما بهتر است بر اساس نیازها و الزامات وب‌سایت خود تصمیم‌گیری کنید.

اگر به یک هاست ارزان و وردپرسی نیاز دارید !

روی دکمه زیر کلیک کنید و بلافاصله به پورتال مشتریان روناک هاست بروید و سفارش خرید هاست خود را آن ها ثبت کنید تا در کمتر از چند دقیقه سرویس خود را تحویل بگیرید.