نحوه ورود به کنترل پنل هاست سی پنل

آموزش نحوه ورود به کنترل پنل هاست سی پنل

با مقاله‌ی آموزشی نحوه ورود به سی پنل با شما همراه هستیم. ما تو این مقاله به شما آموزش میدیم که چطور میتونید وارد هاست سی پنل بشید. در ابتدا شما باید آدرس url ورود به هاست سی پنل رو داشته باشید. توجه کنید که پس از خرید هاست، شرکت‌های هاستینگ آدرس ورود به سی پنل رو سریعا برای شما ارسال می‌کنند. اگر شما از مشتریان میزبان فا هستید، به شما توصیه می‌کنیم حتما مقاله‌ی آموزشی نحوه ورود به هاست خریداری شده از رناک هاست رو مشاهده کنید.

راهنمای ورود به سی پنل ( ورود به CPanel )

شما حتما باید بدونید که امن‌ترین و متداول‌ترین پروتکل جهت ورود به سی پنل HTTPS است، بنابراین بعد از این عبارت می‌توانید آدرس ورود به سی پنل خودتان را قرار دهید و صفحه ورود به سی پنل را مشاهده کنید. از طریق این روش‌ها می‌توانید وارد cPanel شوید:

۱. راه اول: از طریق نام دامنه سایت خود به علاوه دونقطه و پورت 2083.
مثال: https://example.com:2083

۲. راه دوم: از طریق هاست‌نیم شرکت هاستینگ به علاوه دونقطه و پورت 2083.
مثال: https://host.example.com:2083

۳. راه سوم: از طریق آدرس IP هاست به علاوه دونقطه و پورت 2083.
مثال: https://123.456.789.012:2083

مشخصات ورود به سی پنل از این سه روش توسط شرکت هاستینگ حتماً بعد از خرید هاست برای شما ارسال می‌شود. اما توجه داشته باشید که برای استفاده از طریق دامنه، دامنه سایت شما باید فعال و تایید شده باشد و DNS های دامنه شما هم باید صحیح تنظیم شده باشند تا بتوانید از طریق آدرس دامنه وارد سی پنل خود شوید. در صورتی که هنوز از فعال شدن دامنه و تنظیم DNS ها بر روی دامنه خود اطمینان ندارید، حتماً با شرکت هاستینگی که از آن هاست خریداری کرده‌اید تماس بگیرید و از فعال شدن نام دامنه خود اطمینان حاصل کنید. اگر پس از بررسی متوجه شدید که دامنه شما هنوز فعال نشده، مشکلی نیست! می‌توانید از طریق آدرس آی‌پی یا Hostname هم وارد سی پنل شوید.

آموزش ورود به هاست

ما الان تصمیم داریم وارد سی پنل دامنه ronakhost.ir بشیم. آدرس دامنه مون رو داخل مرورگر وارد می کنیم و در انتهای آدرس سایت دو نقطه 2083 رو قرار میدیم و دکمه اینتر رو میزنیم تا صفحه ورود به سی پنل رو مشاهده کنیم. الان نام کاربری هاست رو داخل فیلد username قرار میدیم و رمزعبور هاست رو هم در فیلد password قرار میدیم و بر روی دکمه log in کلیک می کنیم.

الان شما وارد سی پنل شدید و از طریق ابزارهایی که در این قسمت مشاهده می کنید میتونین سایتتون رو مدیریت کنید و یا خیلی از کار های دیگه ای رو مثل مدیریت فایل ها، اکانت های ایمیل، دیتابیس ها، گزارشات و … رو انجام بدین. ما در داخل ویدئوی آموزشی نحوه ورود به سی پنل از طریق CPanelID به شما آموزش میدیم تا بتونین خیلی راحت و سریع تر از همیشه بدون وارد کردن یوزرنیم و پسورد به کنترل پنل هاستتون دسترسی داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *