هاست لینوکس استاندارد

خرید هاست لینوکس استاندارد روناک هاست

یکی از بهترین سرویس‌هایی که شرکت روناک هاست به شما عزیزان می‌تواند ارائه دهد ، هاست لینوکس استاندارد است. این مدل هاست معمولاً از هاست های لینوکس ارزان و اقتصادی قوی‌تر و بهتر است اما هزینه کمتری نسبت به هاست های لینوکس حرفه‌ای دارد. اما این نوع هاست عملاً برای افرادی که خیلی نیاز به فضا و پهنای باند و بازدید زیادی ندارند ، می‌توانند از این مدل هاست استفاده کنند. همچنین به دلیل عالی بودن کانفیگ این هاست و قیمت مناسب آن ، باعث شده است که این هاست برای اکثر افرادی که نیاز به یک هاست برای دامنه و سایت خود دارند ، محبوبیت زیادی در بین دیگر هاست ها داشته باشد. در ادامه با ویژگی بیشتر این هاست آشنا می‌شویم.

پلن های متنوع هاست لینوکس استاندارد

پلن ها و قیمت ها

پلن ها

فضا

پهنای باند

SSL رایگان

ماهانه

سه ماهه
+ ۵درصد تخفیف

شش ماهه
+ ۱۰درصد تخفیف

سالانه
+ ۲۰درصد تخفیف

سفارش

پلن ۱

250 مگابایت

3 گیگابایت

دارد

18,000
51,000
97,000
180,000

پلن ۲

500 مگابایت

7 گیگابایت

دارد

23,000
65,000
125,000
230,000

پلن ۳

1 گیگابایت

15 گیگابایت

دارد

29,000
83,000
157,000
290,000

پلن ۴

2 گیگابایت

20 گیگابایت

دارد

35,000
99,000
190,000
350,000

پلن ۵

5 گیگابایت

35 گیگابایت

دارد

45,000
129,000
243,000
450,000

پلن ۶

10 گیگابایت

50 گیگابایت

دارد

55,000
157,000
297,000
550,000


قیمت ها بر حسب تومان می باشند



سفارش سه ماهه دارای ۵ درصد تخفیف، سفارش شش ماهه دارای ۱۰ درصد تخفیف و سفارش سالانه دارای ۲ ماه رایگان (۱۷ درصد تخفیف) می‌باشد

ویژگی های سرویس های روناک هاست

یک هاست لینوکس با قیمتی مناسب

در این قسمت می توانید ویژگی های هاست لینوکس استاندارد را به صورت کامل مشاهده کنید.

کانفیگ حرفه ای هاست

گانفیک بسیار حرفه ای هاست های لینوکس برای استفاده های متوسط به بالا

امنیت بسیار زیاد

یک هاست لینوکس اما با امنیت بسیار بالا برای کسانی که سایت دارند

پشتیبانی 24 ساعته

رونک هاست در هر ساعتی از شبانه روز در کنار شما و جوابگو سوالات شماست

گواهی نامه SSL رایگان

یک هاست لینوکس با قیمت مناسب و همچنین گواهینامه SSL رایگان

بکاپ گیری روزانه

هاستی که هیچ وقت اطلاعات آن از بین نمی رود و حذف نمی شود

سرعت بالای هاست

یک هاست لینوکس با قیمت مناسب اما با سرعت بسیار باورنکردنی

چرا باید روناک هاست را انتخاب کنیم؟

+ 0 درصد

آپتایم

بیش از 0

کاربر جدید هر ماه

0 درصد

رضایتمندی مشتری

هاست لینوکس چیست

هاست لینوکس عملاً همان سروری است که با استفاده از سرویس‌های مجازی ساز به هاست های اشتراکی تبدیل‌شده‌اند و سیستم‌عامل آن‌ها نیز لینوکس است. اما معمولاً کار با هاست های اشتراکی خیلی راحت‌تر و بهتر از سرورهای مجازی و سرورهای اختصاصی است. این هاست ها معمولاً به کنترل پنل هاست مجهز هستند که ازجمله آن‌ها می‌توان به کنترل پنل سی پنل یا دایرکت ادمین اشاره کرد. با استفاده از این کنترل پنل ها می‌تواند هاست خود را به‌صورت کامل مدیریت کنید و سایت یا سرویس خود را بر روی آن به‌خوبی نصب و راه‌اندازی کنید. حتی اگر یک فرد مبتدی باشید می‌توانید با آموزش‌هایی که در پایگاه دانش یا وبلاگ سایت روناک هاست وجود دارد به‌راحتی با این هاست ها کار کنید و از آن‌ها به نحو احسن استفاده کنید.

هاست لینوکس چیست
هاست لینوکس استاندارد ارزان

هاست لینوکس استاندارد ارزان

این مدل هاست عملاً از هاست های ابری ، سرورهای مجازی و اختصاصی و حتی هاست های حرفه‌ای وردپرس ارزان‌تر است. این نوع هاست ها برای افرادی که سایت آن‌ها بازدید زیادی ندارد و تازه شروع به کارکرده‌اند می‌تواند مناسب و مقرون‌به‌صرفه باشد. اما باید در نظر داشته باشید که اگر نیاز به یک سرویس میزبانی وب قدرتمند دارید ، یا باید از هاست های وردپرس حرفه‌ای استفاده کنید و یا به سرور مجازی و اختصاصی روی بیاورید. البته استفاده از سرور مجازی کمی سخت است و نیاز به دانش شبکه و کمی دستورات خط فرمان دارد.

هاست لینوکس با قیمت مناسب

عملاً این مدل هاست های لینوکس قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر هاست ها دارند ، به این دلیل که هم قیمت آن‌ها ارزان‌تر است و هم کیفیت مطلوبی دارند. اما بازم این مدل هاست ها برای افراد و شرکت‌های کوچک و تازه‌کار و نوپا و استارتآپ ها مناسب می‌باشند. اگر سایتی دارید که بازدیدکننده‌های زیادی دارد یا تعداد محصولات یا صفحات شما خیلی زیاد است ، باید از هاست های دیگر استفاده کنید. اما می‌توانید از این هاست به‌هرحال استفاده کنید و اگر مشکلی با آن نداشتید می‌توانید هاست خود را برای هر مدت‌زمانی که می‌خواهید تمدید کنید.

هاست لینوکس با قیمت مناسب
نمایندگی هاست لینوکس استاندارد

نمایندگی هاست لینوکس استاندارد

اگر دوست دارید که این هاست را به دوستان ، آشنایان و خانواده خود و حتی دیگران معرفی کنید و از آن کسب درآمد کنید می‌توانید از سایت روناک هاست نمایندگی هاست لینوکس تهیه کنید. با استفاده از این سرویس ما برای شما یک پنل جداگانه در نظر می‌گیریم و شما می‌تواند هاست لینوکس به دیگران بفروشید. مثلاً شما می‌توانید در این پنل به مقدار مشخصی فضای داخلی و پهنای باند و دامنه دسترسی داشته باشید و آن را بین کسانی که می‌خواهید به آن‌ها هاست بفروشید تقسیم کنید. اگر هاست نمایندگی شما 40 گیگ فضا داشته باشد می‌توانید آن را به‌اندازه 2 گیگ بین 20 نفر تقسیم کنید و از آن برای خود کسب درآمد کنید. البته قیمت نمایندگی هاست کمی بیشتر از خود هاست برای یک نفر است.

هاست لینوکس استاندارد حرفه‌ای

خیلی از هاست های لینوکس که شرکت‌های دیگر ارائه می‌دهند یا حتی هاست های حرفه‌ای و ابری شاید سرعت و آپتایم خوبی نداشته باشند. اما هاست لینوکسی که سایت روناک هاست به شما ارائه می‌دهد ، عملاً همان‌طور که از اسمش پیداست ، مناسب و استاندارد همه افراد است. حتی بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی نزد شرکت ما از این هاست استفاده می‌کنند و واقعاً هم راضی هستند. البته بازم این به شما بستگی دارد که می‌خواهید به چه صورت از هاست استفاده کنید و آن را بهینه کنید.

هاست لینوکس استاندارد حرفه‌ای
هاست لینوکس استاندارد اشتراکی و خارج

هاست لینوکس استاندارد اشتراکی و خارج

این مدل هاست عملاً هم داخل ایران دارد و هم خارج از ایران. البته باید در نظر داشته باشید که مدل این هاست کاملاً اشتراکی می‌باشد و با سرور مجازی و اختصاصی کاملاً تفاوت دارد. اما تمامی هاست های ما برای انواع سیستم‌ها و سرویس‌ها مثل سیستم‌های مدریت محتوایی مثل وردپرس یا جوملا کاملاً بهینه‌سازی شده‌اند و می‌توانید هر چیزی که دوست دارید را روی آن‌ها نصب کنید. هر اسکریپتی که بخواهید بر روی این هاست های لینوکسی بدون مشکل قابل‌اجرا می‌باشد.

 

هاست پرسرعت لینوکس استاندارد

این مدل هاست با اینکه قیمت کمی دارد و از کانفیگ متوسطی دارد اما بازم سرعت بالایی دارد. این نوع هاست برای همه افراد و مخصوصاً کسانی که به فکر کسب‌وکار اینترنتی هستند واقعاً عالی و قابل‌استفاده می‌باشد. بهتر است اول با استفاده از این نوع هاست سایت یا سرویس یا اپلیکیشن خود را راه‌اندازی کنید و سپس برای ارتقای آن از دیگر سرویس‌های سایت ما استفاده کنید. هر زمان که بخواهید می‌توانید سرویس خود را به سرویس‌های دیگر بدون هیچ هزینه‌ای ارتقا دهید و فقط باید مبلغ مابه تفاوت بین هزینه سرویس‌ها را بپردازید.

هاست پرسرعت لینوکس استاندارد
هاست لینوکس یا هاست ویندوز ؟

هاست لینوکس یا هاست ویندوز ؟

شاید به این فکر کنید که آیا باید از هاست لینوکس استفاده کنید یا هاست ویندوز ؟ معمولاً هاست ویندوز ، کنترل پنل پیشرفته و سختی دارد. کنترل پنل هاست های لینوکسی معمولاً دایرکت ادمین یا سی پنل می‌باشد. اما کنترل پنل هاست های ویندوزی معمولاً پلسک است. این کنترل کمی ناآشنا است و برای هرکسی قابل‌استفاده نیست. در ضمن اگر هاست لینوکس استاندارد را انتخاب کنید می‌توانید برای کار با آن و استفاده از کنترل پنل های دایرکت ادمین یا سی پنل به پایگاه دانش سایت ما مراجعه کنید و آموزش کار با این کنترل پنل ها را فرا بگرید. همچنین اگر هر سؤالی داشتید می‌توانید با کارشناسان و پشتیبان ما از طریق تیکت یا تماس تلفنی در ارتباط باشید.

هاست لینوکس یا هاست وردپرس

هاست های وردپرسی عملاً همان هاست های لینوکسی هستند که مخصوص سیستم مدریت محتوای وردپرس کانفیگ و تنظیم و بهینه‌سازی شده‌اند. اما باید در نظر داشته باشید که این هاست ها مخصوص وردپرس هستند ، شاید با نصب اسکریپت‌های دیگر با این مدل هاست ها به مشکل برخورد کنید. پس بهتر است که اگر به‌جز وردپرس ، از اسکریپت دیگری یا سرویس دیگری استفاده می‌کنید، از هاست های لینوکسی استفاده کنید. البته هاست های لینوکسی برای سایت‌های وردپرسی هم مناسب هستند ، اما برای وردپرس بهتر است که هاست وردپرس را تهیه کنید.

هاست لینوکس یا هاست وردپرس
هاست لینوکس استاندارد سی پنل

هاست لینوکس استاندارد سی پنل

اصلی‌ترین لایسنس کنترل سایت روناک هاست سی پنل است و عموماً تمامی هاست های ما دارای کنترل پنل هاست سی پنل می‌باشد. اگر حتی ذره‌ای با این کنترل پنل آشنایی ندارید می‌توانید از قسمت پایگاه دانش سایت به‌صورت کامل سی پنل را یاد بگیرید و از آن به‌خوبی استفاده کنید. همچنین سی پنل یکی از محبوب‌ترین کنترل پنل هایی است که می‌توانید از آن برای مدیریت هاست لینوکس خود استفاده کنید.

هاست لینوکس استاندارد ایران

این مدل هاست معمولاً در داخل کشور و دیتاسنترهای ایرانی قرار دارد. عملاً سرعت دسترسی کاربران و استفاده از این نوع هاست بهتر و بیشتر است. پس می‌توانید از این مدل هاست برای هر کاری که دوست دارید استفاده کنید. اگر کسب‌وکار و سایت‌ها مخصوص افراد ایرانی است و عملاً کسب‌وکار یا بیزنس شما بین‌المللی نیست بهتر است که از هاست های لینوکس داخل ایران استفاده کنید تا کاربران شما دسترسی بهتری به سایت شما داشته باشند. هاست های داخل ایران معمولاً سرعت بارگذاری سایت بهتری نسبت هاست های خارج از کشور دارند. البته هاست های خارج هم سرعت بالایی دارند اما بازم این مدل هاست به دلیل نزدیک بودن به کاربران ایرانی ، دسترسی بهتری دارند.

هاست لینوکس استاندارد ایران
چگونه از روناک هاست ، هاست لینوکس استاندارد تهیه کنیم؟

چگونه از روناک هاست ، هاست لینوکس استاندارد تهیه کنیم؟

شما فقط کافی است که به سایت ما مراجعه کنید و در همین صفحه هم می‌توانید نوع سرویس خود را سفارش دهید. برای ثبت سفارش باید ابتدا وارد پورتال مشتریان شوید و حساب کاربری خود را ایجاد کنید ، سپس باید نوع و پلن هاست لینوکس خود را انتخاب کنید و برای پرداخت آن اقدام کنید. بعد از پرداخت هاست شما فعال می‌شود و بعد از تنظیم نیم سرورها روی دامنه موردنظر خود می‌توانید به‌راحتی از هاست لینوکس استاندارد خود استفاده کنید.

سوالات متداول قبل از خرید هاست لینوکس استاندارد

هاست لینوکس به میزبانی وبسایت‌ها و برنامه‌ها بر روی سرورهایی که از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌کنند، اطلاق می‌شود. سرورهای لینوکس به دلیل پایداری، امنیت بالا و قابلیت گسترش بسیار محبوب هستند.

اصلی‌ترین تفاوت بین هاست لینوکس و هاست ویندوز، سیستم عامل میزبان است. هاست لینوکس وبسایت‌ها و برنامه‌ها را بر روی سیستم عامل لینوکس اجرا می‌کند، در حالی که هاست ویندوز از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کند. انتخاب بین دو نوع هاست بستگی به نیازها و تکنولوژی‌های مورد استفاده شما دارد.

هاست لینوکس توانایی میزبانی انواع وبسایت‌های استاتیک و پویا (مانند وردپرس، جوملا، دروپال و غیره) را دارد. همچنین، شما می‌توانید برنامه‌هایی را که بر پایه زبان‌های برنامه‌نویسی متعددی مانند PHP، Python، Ruby و غیره نوشته شده‌اند روی هاست لینوکس استاندارد اجرا کنید.

سرورهای لینوکس به دلیل طراحی امنیتی محکم و به روزرسانی‌های منظم سیستم عامل، به عنوان یکی از سرورهای امن شناخته می‌شوند. با این حال، امنیت هاست لینوکس همواره به شیوه پیکربندی و مدیریت آن بستگی دارد. برای حفظ امنیت هاست خود، شما باید نرم‌افزارهای خود را به‌روز نگه دارید و بهترین شیوه‌ها و اصول امنیتی را رعایت کنید.

همین حالا سرویس خود را سفارش دهید

اگر نیاز به یک هاست از نوع لینوکس اما با قیمت ناسب دارید ، همین الان روی دکمه زیر کلیک کنید.