هاست لینوکس اقتصادی چیست

هاست لینوکس اقتصادی چیست

هاست اقتصادی لینوکس به سرویسی گفته می‌شود که برای راه‌اندازی سایت‌های مختلف استفاده می‌شود که سرویسی عالی با قیمتی مناسب می‌باشد ازاین‌رو این سرویس برای کسانی که سایت‌های کوچک دارند و برای آموزش طراحی سایت اقدام کرده‌اند پیشنهاد می‌شود در ادامه همراه ما باشید و این مطلب را تا انتها بخوانید تا درباره هاست لینوکس اقتصادی بیشتر بدانیم و درباره ویژگی‌های آن صحبت کنیم. در این مقاله شما به صورت کامل خواهید فهمید که هاست لینوکس اقتصادی چیست و چرا باید آن را تهیه کنید و از آن استفاده کنید.

اگر قصد خرید هاست لینوکس را دارید می توانید به صفحه هاست لینوکس استاندارد سایت روناک هاست مرجعه کنید.

هاست لینوکس اقتصادی چیست

هاست لینوکس هر نوع میزبانی وب است که از لینوکس به‌عنوان سیستم‌عامل خود استفاده می‌کند همین‌طور لینوکس یک سیستم‌عامل محبوب برای میزبانی وب است، زیرا نسبت به سایر سیستم‌عامل‌ها قابل‌اعتمادتر، امن‌تر و انعطاف‌پذیرتر است و به همین دلیل است که تمام ابررایانه‌های جهان از لینوکس استفاده می‌کنند.

اگر به دنبال یک برنامه و سرویس میزبانی برای راه‌اندازی وب‌سایت تازه راه‌اندازی شده خود هستید، هاست اقتصادی لینوکس از برنامه‌های میزبانی وب است که برای میزبانی یک وب‌سایت ارائه می‌شود همچنین هاست لینوکس تنها سرویس میزبانی است که از میزبانی وب سی پنل پشتیبانی می‌کند.

سی پنل – کنترل پنل چیست؟

cPanel (مخفف “کنترل پنل”) یک برنامه مبتنی بر وب است که به شما امکان می‌دهد تمام جنبه‌های حساب میزبانی وب خود را به‌راحتی مدیریت کنید و استفاده از آن به‌قدری آسان است که حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند از آن برای مدیریت صحیح حساب میزبانی خود استفاده کنند همین‌طور اگر از وردپرس به‌عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده می‌کنید، سی پنل کنترل کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بر روی همه موارد مربوط به‌حساب وردپرس خود، ازجمله دامنه‌ها، امنیت، ویرایش اسکریپت و ایمیل‌ها انجام دهید.

هاست لینوکس اقتصادی با سی پنل چیست؟

اگر به دنبال هاست لینوکس اقتصادی با cPanel هستید، بدون هیچ شکی به دنبال ارائه‌دهنده سرویس باشید زیرا هاست لینوکس اقتصادی با سی پنل برای صفحه وب شما بسیار کارآمد می‌باشد.

میزبانی اقتصادی لینوکس با cPanel یکی از برنامه‌های میزبانی است که ما در اینجا نیز ارائه می‌دهیم و با کمتر از قیمت یک فنجان قهوه در ماه، می‌توانید میزبانی وب عالی برای وب‌سایت خود با نصب کننده نرم‌افزار با یک کلیک، مهاجرت رایگان حساب کاربری و با ضمانت دریافت کنید ازاین‌رو طرح‌هاست لینوکس Economy همراه با cPanel است که محبوب‌ترین کنترل پنل میزبانی وب در جهان برای مدیریت خدمات میزبانی وب لینوکس می‌باشد.

ویژگی‌های برنامه  هاست لینوکس اقتصادی چیست

هاست لینوکس اقتصادی دارای ویژگی‌های مهم و منحصربه‌فردی است که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

_شما می‌توانید یک وب‌سایت را تحت این طرح و سرویس میزبانی کنید

_زمانی که آن را به مدت 1 سال خریداری می‌کنید، یک نام دامنه رایگان دریافت می‌کنید

_با 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود

_پهنای باند بدون اندازه‌گیری

_با خرید این طرح، یک حساب ایمیل تجاری رایگان دریافت می‌کنید

_شما می‌توانید بیش از 125 اپلیکیشن ازجمله وردپرس، جوملا و دروپال را تنها با یک کلیک نصب کنید

_ارتقاء منابع بر اساس تقاضا

_یک گیگابایت پایگاه داده MYSQL

_گواهی SSL اختیاری

_پشتیبان گیری/بازیابی اختیاری

 

آیا میزبانی لینوکس Godaddy Economy با سی پنل خوب است؟

اگر بخواهیم درباره هاست اقتصادی لینوکس بگوییم باید در جواب گفت که این سرویس یکی از بهترین برنامه‌های میزبانی وب موجود در بازار است که قابل‌اعتماد است و تقریباً 100٪ آپتایم را ارائه می‌دهد و همین‌طور وب‌سایت شما سریع اجرا می‌شود و منابعی که به دست می‌آورید متعادل هستند و صراحتاً این طرح را به هرکسی که به دنبال یک میزبان وب قابل‌اعتماد برای میزبانی یک دامنه واحد با قیمت مقرون‌به‌صرفه است توصیه می‌شود.

بیایید درست به این نکته بپردازیم هاست لینوکس اصطلاحی است که به هر ارائه‌دهنده میزبانی که از سیستم‌عامل لینوکس بر روی سرور خود استفاده می‌کند داده می‌شود و این تقریباً شامل همه ارائه‌دهندگان است زیرا ویژگی‌های طراحی وب عالی را دارد.

پس از تجزیه‌وتحلیل دقیق عوامل مختلف، از پشتیبانی تایم و چت زنده گرفته تا پهنای باند و افزونه‌های مزاحم، می‌توانیم توصیه‌های تحقیقاتی خود را برای بهترین ارائه‌دهنده میزبانی لینوکس، متناسب با نوع میزبانی شما ارائه دهیم و در ادامه 8 عدد از بهترین ارائه‌دهنده‌هاست سرور لینوکس را نام خواهیم برد.

بهترین ارائه‌دهندگان هاست لینوکس اقتصادی چیست

Bluehost – بهترین ارائه‌دهنده میزبانی کلی لینوکس

HostGator – بهترین برای کمک و پشتیبانی

InMotion – بهترین برای میزبانی عکاسی

– میزبانی A2 بهترین برای میزبانی ابری

SiteGround – هاست لینوکس قابل‌اعتماد، با امنیت خوب

iPage – برنامه‌های لینوکس ارزان، اما به قیمت سرعت

DreamHost – بهترین مشترک برای وبلاگ نویسی

Hostinger – ویژگی‌های کم‌رنگ، اما قیمت‌های با تخفیف ارزان

هرکدام از این ارائه‌دهنده‌های نام برده دارای نقاط قوت و ضعف کلیدی منحصر به خود هستند، همچنین طرح‌ها و قیمت‌های پیشنهادی ویژه خود را نیز دارند اما اگر از قبل می‌دانید که به چه نوع میزبانی نیاز دارید، توصیه می‌کنیم مستقیماً به سراغ آن گزینه بروید.

چگونه سرویس هاست لینوکس ارزان را دریافت کنیم؟

پلتفرم لینوکس، دیگر دنیای عجیبی برای افرادی که با سرورها و سیستم‌ها و همچنین سازمان‌ها کار می‌کنند نیست و مردم به دلایل زیادی به سیستم‌عامل لینوکس روی می‌آورند و از مزایای عملکرد و همچنین قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن بهره می‌برند همچنین اگر به دنبال میزبانی لینوکس اقتصادی با cPanel هستید، پس به دنبال فروشنده‌ای باشید که این سرویس را ارائه می‌کند و بدون هیچ شکی در مورد کارایی آن کار می‌کند.

چگونه یک فروشنده خوب برای سرویس هاست لینوکس پیدا کنیم؟

یافتن فروشنده‌ای برای استفاده از سرویس‌های میزبانی لینوکس با cPanel دشوار نیست و برای یافتن برخی از ارائه‌دهندگان خدمات می‌توانید اینترنت را بررسی کنید اما، قبل از نصب این تنظیمات در این سیستم، به دنبال مزایای کار بر روی پلتفرم لینوکس باشید که برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

این یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه است.

به کار انعطاف‌پذیری می‌دهد.

مدیریت آن آسان است.

هزینه عملیاتی کم است.

این یک برنامه کاربردی کاربرپسند درست مانند MS است.

دلیل استفاده از هاست لینوکس اقتصادی چیست

ارائه ویژگی‌های میزبانی cPanel نه استراتژیک است و نه سلسله مراتبی. پس تا آخر این مطلب را با دقت مطالعه کنید تا اطلاعاتی را از دست ندهید و همین‌طور در مورد ویژگی‌های cPanel رایگان و همچنین ویژگی‌های برتر آن صحبت خواهیم کرد.

-به‌راحتی رمزهای عبور مدیریت را بازنشانی کنید.

-تعویض سایت با یک کلیک

-به‌روزرسانی خودکار امنیتی

-شما می‌توانید بیش از 100 برنامه وب را نصب کنید.

-دو وب‌سایت منحصربه‌فرد!

-پایگاه‌های داده MySQL

-10 اکانت ایمیل

از اینکه با ما تا انتهای این مطلب همراهی کردید، سپاس گذاریم زیرا ما بهترین ارائه‌دهندگان میزبانی وب لینوکس را برای شما بررسی کردیم و چه مبتدی باشید که به دنبال پشتیبانی بیشتر هستید، چه یک متخصص میزبانی با تجربه که به دنبال چیزی با ویژگی‌های غنی هستید، امیدواریم ارائه‌دهنده ایدئال خود را پیدا کرده باشید.

و اگر موردی وجود دارد که ما پوشش نداده‌ایم، یا می‌خواهید با یک توصیه شخصی به ما کمک کنیم، لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید – ما دوست داریم نظرات شما را نیز بشنویم.

شما می‌توانید طرح اقتصادی را با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه در ماه همچنین بدون استفاده از کد تبلیغاتی از مجموعه ما خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *