آموزش کاهش مدت زمان ایندکس شدن سایت در گوگل

در این مقاله به این موضوع مهم می پردازیم که ایندکس سایت در گوگل چقدر طول می کشد؟ اگر در عرض چند روز توسط گوگل رتبه بندی شوید و ربات های  خود را برای فهرست کردن سایت خود بفرستید، مفید خواهد بود.

آموزش کاهش مدت زمان ایندکس شدن سایت در گوگل
آموزش کاهش مدت زمان ایندکس شدن سایت در گوگل

 

زمان ایندکس شدن وب سایت در گوگل را کاهش دهید

در این قسمت کلماتی را به شما می گویم که بدانید ثبت سایت در گوگل چقدر طول می کشد و بعدا به شما آموزش می دهیم که چگونه با تکنیک های موجود این روند را تسریع کنید و ربات های گوگل شما را شناسایی کنند.

به گفته کارشناسان تجربه و سئو: مدت زمان ثبت نام سایت و محتوای سایت در گوگل به طور متوسط ​​بین 1 ساعت و گاهی 24 ساعت است. اما در برخی موارد، تغییرات صفحه ممکن است تا یک یا دو هفته طول بکشد. در ادامه به نکات حیاتی برای کاهش زمان ایندکس سایت در گوگل پرداخته ایم.

ما همیشه در زندگی شخصی خود باید کارهایی انجام دهیم تا دیده شویم و هر ماه حقوق بگیریم. حقوق ما ممکن است روزانه، هفتگی یا ماهانه محاسبه شود. دقیقاً گوگل نیز ایندکس سایت ما را انجام می دهد و به عناصر زیادی بستگی دارد که چند روز طول می کشد تا سایت ما در گوگل ثبت شود.

نکته : به بروز رسانی منظم سایت خود توجه کنید! به عنوان مثال، مقالات را کامل کنید و UI و UX سایت خود را به روز کنید. یکی از تکنیک های به روز رسانی این است که گاهی اوقات به اندازه کافی مقاله در سایت خود نمی نویسید که بتوانید آن را به روز کنید.

یکی دیگر از دلایل مهم کاهش زمان ثبت سایت در گوگل، Domain Authority است که قبلا در مقاله اهمیت دامنه و صفحه چه اهمیتی دارد و چه تاثیری دارد، به این معنی است که هر چه شما از اهمیت بیشتری برخوردار باشید. یا اگر فعالیت شما در دامنه ای بالاتر باشد، رتبه بالاتری به آن داده می شود و برای ایندکس سایت  گوگل شما را  در اولویت قرار می گیرد.

نحوه کاهش زمان نمایه سازی

همیشه میانبرهایی برای انجام سریعتر کارها وجود دارد، چه خوب و چه بد. در اینجا چند راه ساده وجود دارد که باید قبل از ایجاد سایت و مدیریت سایت در نظر بگیرید تا سایت و مقالات خود را در اسرع وقت ایندکس کنید.رشد سریع مقالات و صفحات سایت توسط گوگل و کاهش زمان ارسال به گوگل، ایجاد یک سایت ارزشمند با محتوای کاربر پسند است. ایده های جدید را امتحان کنید و روی تجربه کاربری سایت خود سخت کار کنید.

رابط کاربری مناسب برای سهولت کار

برای کاهش زمان ایندکس سایت در گوگل سعی کنید تمام صفحات خود را برای استفاده انسان طراحی کنید تا کاربران سایت شما در حین کار با سایت شما خسته نشوند. به این می گویند ایجاد تجربه کاربری مناسب. به عنوان مثال، از مربع های گرد استفاده کنید و نسبت سفیدی به متن و الگو را رعایت کنید.

آموزش کاهش مدت زمان ایندکس شدن سایت در گوگل
آموزش کاهش مدت زمان ایندکس شدن سایت در گوگل

 

پیوند داخلی و ناوبری

سعی کنید از لینک های داخلی و خارجی در مقالات خود استفاده کنید و از طریق نوار ناوبری به صفحه قبلی و دسته ها و برچسب ها و مقالات مهم لینک دهید تا این لینک ها دائما بررسی شوند.

سرعت و سادگی

بسیاری از افراد برای جذابیت بیشتر کار خود به جاوا اسکریپت روی می آورند و می خواهند سایتی متحرک، خلاقانه و جذاب داشته باشند! متاسفانه این امر سرعت سایت را کاهش می دهد و زمان ثبت نام در گوگل را افزایش می دهد. هر چه سایت شما سریعتر و ساده تر باشد، ایندکس سایت شما سریعتر توسط گوگل انجام  می شود. سایت شما باید پس از خواندن HTML قابل جستجو باشد.

برای عکس ها تگ ALT قرار دهید!

هر چه بیشتر بتوانید به زبان نوشتاری با گوگل و ربات های آن صحبت کنید، زمان بیشتری برای ذخیره سایت در گوگل خواهید داشت. از کلمات انگلیسی در URL خود استفاده کنید و برای هر تصویر به جز عنوان، تگ ALT را در نظر بگیرید.

نقشه سایت خود را به گوگل نشان دهید!

یکی از مهم ترین کارهایی که می توانید برای کاهش زمان ایندکس سایت به گوگل انجام دهید، معرفی مسیر سایت یا نقشه سایت به ربات گوگل است. این فایل ها robot.txt نام دارند.

آموزش کاهش مدت زمان ایندکس شدن سایت در گوگل
آموزش کاهش مدت زمان ایندکس شدن سایت در گوگل

 

ایندکس سریعتر سایت در گوگل

یکی دیگر از موارد ضروری برای کاهش زمان ارسال یک سایت به گوگل، استفاده از ابزار Inspect URL در کنسول جستجوی گوگل است، جایی که می توانید سایت خود را به صورت دستی به موتور جستجوی گوگل ارسال کنید. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که URL شما معتبر باشد. و ایندکس سایت شما انجام شود. اما در بیشتر موارد، این در افزایش سرعت نمایه سازی سایت موثر است. وب سایت و مقالات شما ممکن است ایندکس شوند و به مرور زمان در نتایج نمایش داده نشوند.

لینک سازی و کاهش زمان ایندکس سایت در گوگل

علاوه بر لینک سازی داخلی و خارجی در محتوا که به ربات های  گوگل اجازه می دهد به تمام بخش های سایت ما دسترسی داشته باشند و برای هر مقاله و صفحه با سایر صفحات و مقالات داخلی یا خارجی اعتبار کسب کنند، می توانیم از بک لینک نیز استفاده کنیم. فرض کنید برای استخدام در یک شرکت مشاوره می کنید، دوستان مدیر آن شرکت هم شما را معرفی کرده و تایید کرده اند! این اعتباری است که به شما اجازه می دهد بدون مشکل و نگرانی قبول شوید. نمایه سازی سریعتر اکنون با ارجاع از سایر سایت ها عملی شده است و زمان ایندکس سایت در گوگل را کاهش می دهد.

آموزش کاهش مدت زمان ایندکس شدن سایت در گوگل
آموزش کاهش مدت زمان ایندکس شدن سایت در گوگل

سایت شما همیشه در حال توسعه باشد!

بخشی از به روز رسانی دقیقا به توسعه سایت مربوط می شود. به عنوان مثال سازه ای در حال ساخت است و شما هر روز از جلوی آن رد می شوید و هر روز پیشرفت کار را می بینید و اگر سازه زیبا باشد و توجه شما را به خود جلب کند آن را تحسین می کنید و از آن تعریف می کنید.شما همچنین باید سایت خود را توسعه دهید، آن را زیباتر کنید و ساختار فنی را بهتر دنبال کنید. برای مثال وردپرس Homeland سرعت بسیار بالایی دارد و صفحات آن خیلی سریع برای شما لود می شود. زمان ثبت نام سایت در گوگل برای Homeland WordPress به قدری کاهش یافته است که مقالات با کلمات کلیدی سخت پس از یک روز در نتایج گوگل دیده می شوند.

شما می توانید هر جایی باشید که توسط گوگل ایندکس شوید!

یکی از کارهایی که باید به عنوان یک وب مستر انجام دهید این است که نام سایت شما باید در تمام شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها و حتی نظرات مقالات سایت های رقیب ظاهر شود. با این کار نام سایت شما برای گوگل آشناتر می شود و شما را سریعتر در دسته بندی های آن قرار می دهد، که به طور موثر می تواند زمان ثبت نام سایت در گوگل یا ایندکس سایت توسط گوگل را کاهش دهد.

  • در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر حضور داشته باشید.
  • در مورد سایت خود در وبلاگ ها به ما بگویید.
  • هر کجا که هستید، می توانید به سایت یا صفحه خود لینک دهید.
  • سایت خود را به دایرکتوری ها (وبلاگ، کسب و کار، سایت شخصی و غیره) دسته بندی کنید.
  • از رسانه های اجتماعی برای کسب اعتبار استفاده کنید

Site index

 

همانطور که در بالا اشاره کردم، شبکه های اجتماعی افراطی مانند اینستاگرام از شهرت بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر یک صفحه با رتبه بالا، مانند آنهایی که فالوورهای بالایی در اینستاگرام یا توییتر دارند، به سایت شما لینک داده شود، شهرت بسیار بالایی خواهد داشت. می توانید از این اعتبار برای کاهش زمان ارسال یک سایت به گوگل یا ایندکس شدن توسط گوگل استفاده کنید.

امروز دیگر نمی توانید قدرت رسانه های اجتماعی را دست کم بگیرید. فرض کنید 50 هزار فالوور طبیعی در اینستاگرام دارید و هر مقاله خبری که منتشر می کنید از همان ابتدا توسط حداقل 10000 نفر خوانده می شود.

نتیجه

در این مقاله سعی کردیم تمامی راهکارهای ارزشمندی را معرفی کنیم که در مدت زمان کوتاهی ایندکس سایت می کند و در غیر این صورت با کاهش قابل توجهی در زمان ثبت سایت خود در گوگل مواجه خواهید شد. ما سعی کردیم تمام تجربیات خود را در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *