آموزش فیلتر کردن ایمیل اسپم در دایرکت ادمین

آموزش فیلتر کردن ایمیل اسپم در دایرکت ادمین

در این مقاله با آموزش فیلتر کردن ایمیل اسپم در دایرکت ادمین با شما هستیم. دریافت ایمیل‌های ناخواسته می‌تواند بسیار مزاحم باشد، به ویژه زمانی که شما مالک یک دامنه معتبر هستید و به دلیل مدیریت کسب و کار آنلاین خود نمی‌توانید به ایمیل‌های اسپم و نامناسب توجه کافی دهید. خوشبختانه، امکان فیلتر کردن ایمیل‌های اسپم در کنترل پنل‌های مختلف مانند DirectAdmin وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی فرستنده‌های ایمیل اسپم را در هاست خود مسدود کنید.

ایمیل اسپم دایرکت ادمین چیست؟

ایمیل اسپم، معمولاً به عنوان “ایمیل ناخواسته” نیز شناخته می‌شود و به ایمیل‌هایی اشاره دارد که بدون موافقت گیرنده به او ارسال می‌شوند. این نوع ایمیل‌ها عمدتاً به عنوان جزء تاریک بازاریابی ایمیلی شناخته می‌شوند، به همین دلیل بسیاری از افراد تلاش می‌کنند تا با استفاده از تکنیک‌های مختلف از دریافت ایمیل‌های اسپم جلوگیری کنند. کنترل پنل DirectAdmin به عنوان یک ابزار محبوب در میان کاربران، این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند از دریافت ایمیل‌های اسپم جلوگیری کنند. در ادامه به شما نحوه فیلتر کردن ایمیل‌های اسپم در کنترل پنل DirectAdmin را آموزش خواهیم داد.

مدیریت اسپم شدن ایمیل های دایرکت ادمین

جهت شروع، نیاز است که به پنل کاربری دایرکت ادمین خود وارد شوید. سپس از منوی “مدیریت ایمیل”، گزینه “فیلترهای اسپم” را انتخاب نمایید.

مدیریت اسپم شدن ایمیل های دایرکت ادمین

در صفحه‌ای که در حال مشاهده آن هستید، امکان فیلتر کردن ایمیل‌های اسپم در دایرکت ادمین برای شما وجود دارد. در این بخش باید فیلدهای زیر را پر کنید:

1. “بلاک کردن یک آدرس ایمیل مشخص”: اگر در فیلد مربوط به این قسمت یک آدرس ایمیل خاص را وارد کنید، دایرکت ادمین به شما اجازه می‌دهد که ایمیل مورد نظر را مسدود کنید. به این ترتیب، دیگر پیامی از این آدرس ایمیل دریافت نخواهید کرد.

2. “بلاک کردن ایمیل‌های از یک دامنه کامل”: با وارد کردن نام دامنه مورد نظر در این بخش، تعیین می‌کنید که هیچ ایمیلی از این دامنه توسط دایرکت ادمین شما دریافت نشود.

3. “بلاک کردن همه ایمیل‌های حاوی کلمه”: این بخش برای فیلتر کردن ایمیل‌ها بر اساس وجود یک کلمه خاص می‌تواند مفید باشد. برای انجام این کار، کافی است کلمه مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد کنید تا دیگر هیچ ایمیلی که این کلمه را در متن داشته باشد، دریافت نشود.

مدیریت اسپم شدن ایمیل های دایرکت ادمین

لطفاً به یاد داشته باشید که هر یک از تنظیمات فیلتر ایمیل اسپم دایرکت ادمین در بخش “فیلتر” همین صفحه قابل مشاهده خواهند بود. بنابراین شما می‌توانید از صحت تغییرات اعمال شده اطمینان حاصل کنید.

حذف فیلتر ایمیل های ناخواسته در دایرکت ادمین

شما همیشه می‌توانید هر یک از فیلترهای اعمال شده را به راحتی حذف کنید. برای انجام این کار، می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

  1. مطابق تصویر زیر، با فعال کردن تیک در کنار هر یک از فیلترهای اعمال شده، آنها را برای ایمیل‌های اسپم در دایرکت ادمین انتخاب کنید.
  2.  سپس روی دکمه “حذف موارد انتخاب شده” کلیک کنید تا فیلترهای انتخاب شده حذف شوند.
حذف فیلتر ایمیل های ناخواسته در دایرکت ادمین

دریافت ایمیل‌های ناخواسته می‌تواند بسیار مزاحم باشد. برای مقابله با این مشکل، شما می‌توانید از طریق کنترل پنل هاست خود اقدام به فیلتر کردن ایمیل‌های اسپم کنید، با توجه به معیارهایی که در ذهن دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *