کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران

کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران

امروزه کسب‌وکارهایی که با اینترنت است، رونق زیادی گرفته است. یکی از روش‌های کسب درآمد اینترنتی، با استفاده از وب‌سایت‌هاست. پس طراحی سایت هم یکی از روش‌هایی است که توسط آن می‌توان کسب و درآمد کرد. کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران یکی از شیوه‌هایی است که امروزه افراد زیادی برای کسب درآمد و پول بیشتر جذب آن شده‌اند. اگر قصد دارید از طراحی سایت درآمد دلاری کسب کنید، به ادامه مطلب توجه کنید.

طراحی سایت چگونه است

قبل از اینکه به فکر درآمد و حتی درآمد دلاری باشید، باید بدانید که چگونه می‌توان یک طراح سایت شد و پس از کسب تجربه‌های متعدد و پیداکرده مسیر موردنظر به درآمدهای زیاد رسید. پیش از اینکه به فکر طراحی سایت باشید باید به این فکر کنید که آیا به این شغل علاقه دارید یا نه؟ پس‌ازآن باید با شغل یک طراح سایت آشنا شوید و اگر دوست داشتید آن را یاد بگیرید.

طراحی سایت هم مانند بسیاری از کارهای دیگر نیاز به تخصص‌ها و مهارت‌هایی دارد که در یک مقاله جداگانه آن‌ها را کامل توضیح دادیم. در این مقاله نیز به‌اختصار برای شما توضیح می‌دهیم که برای تبدیل‌شدن به یک طراح سایت چه مهارت‌هایی نیاز است که یاد بگیرید.

  • استفاده از ابزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور برای طراحی قسمت‌های گرافیکی سایت
  • دانش برنامه‌نویسی؛ برنامه‌نویسی از سمت کاربر و برنامه‌نویسی از طرف سرور
  • آموختن زبان‌های برنامه‌نویسی مثل HTML, CSS, JavaScrip و…
  • مهارت استفاده از سئو و زیرساخت‌های سئو برای بهینه‌سازی وب‌سایت
  • شناخت کاربران و …

پس برای اینکه شما به یک طراح سایت تبدیل شوید باید این مهارت‌ها را به طور کامل آموخته و پس‌ازآن شروع به تمرین کسب تجربه کنید. برای کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران نیازمند آموختن و تجربه و تمرین هستید.

میزان دستمزد و درآمد از طراحی سایت چقدر است

معیارهای زیادی مانند تجربه و سلیقه و مهارت‌های کافی در این زمینه روی درآمد می‌تواند مؤثر واقع شود. میزان حقوق و درآمد یک طراح سایت در یک سال 60 الی 75 هزار دلار است. میزان و میانگین حقوق طراحان وب‌سایت در سایت‌های گوناگون، متفاوت است.

  • سایت Glassdoor حدود درآمد 53 هزار دلار
  • سایت Payscale حدود درآمد 51 هزار دلار
  • سایت Ziprecruiter حدود درآمد 60 هزار دلار
  • سایتcom حدود درآمد 65 هزار دلار

میانگین و حدود درآمد برای یک طراح سایت معمولاً 75 هزار دلار است. حالا این میزان بسته به طراحی وب‌سایت‌های گوناگون باتجربه و تخصص‌های دیگر هم متفاوت می‌شود.

میزان دستمزد و درآمد از طراحی سایت چقدر است
میزان دستمزد و درآمد از طراحی سایت چقدر است

کسب درآمد از طراحی سایت وردپرس

وردپرس درواقع یکی از CMS هایی است که امروزه بسیار توسعه‌یافته است و از مشهورترین سیستم‌هایی است که برای طراحی سایت و مدیریت محتوا به کار می‌رود. حدود 80 میلیون وب‌سایت در سرتاسر دنیا با این سیستم ساخته می‌شوند. وردپرس هم قسمتی از دنیای گسترده طراحی وب‌سایت است که اگر آن را خیلی درست و اصولی یادگیری، درآمد خوبی از آن کسب می‌کنید، چه‌بسا درآمدهای دلاری هم در ایران می‌توانید از آن کسب کنید.

وردپرس بسیار دسترسی راحتی دارد و سریع می‌توان آن را آموخت و به شکل رایگان در دسترس همگان است. بسیار امنیت خوبی دارد و مداوم هم ارتقا پیدا می‌کند. سایت‌های بسیار زیادی می‌توان با وردپرس طراحی کرد. میزان کد نویسی در وردپرس خیلی کم و حدود صفر است، به همین دلیل یادگیری راحت‌تری هم دارد. پس با یادگیری وردپرس می‌توان درآمد خوبی کسب کرد.

کسب درآمد از طریق برنامه‌نویسی برای افزونه وردپرس

مدیریت کردن سایت وردپرسی بدون پلاگین کاربردی یا افزونه‌ها امکان ندارد. افزونه‌ها جهت اضافه کردن امکانات جدید است که مدیریت سایت را بسیار راحت‌تر می‌کند و او را در این مسیر کمک می‌کند. برخی از این افزونه‌ها رایگان نیست.

کسب درآمد از طریق برنامه‌نویسی برای افزونه وردپرس یکی از روش‌های رایج است که اگر برای حل کردن یک مشکل راهی دارید آن را به افزونه تبدیل می‌کنید و پس از خرید آن توسط کاربران، درآمد دلاری دارید.

کسب درآمد از طریق برنامه‌نویسی برای افزونه وردپرس
کسب درآمد از طریق برنامه‌نویسی برای افزونه وردپرس

کسب درآمد از طریق طراحی قالب سایت وردپرسی

اگر وب‌سایت طراحی می‌کنید یا توسعه‌دهنده هستید، با طراحی کردن قالب‌های وردپرس بسیار می‌توانید درآمد کسب کنید. درواقع این کار نیاز به کد نویسی خاصی ندارد و باید بدانید که هدف شما چیست و مخاطب شما چه افرادی هستند شرکت‌های زیادی از این روش درآمد دارند.

کسب درآمد از طریق مشاوره‌های مرتبط با وردپرس

یکی دیگر از روش‌ها هم ارائه مشاوره به افرادی است که یا قصد دارند وردپرس را یاد بگیرند و یا سایتی را راه‌اندازی کنند. البته باید کامل به وردپرس مسلط باشید و با آموزش و راهنمایی دادن در این زمینه پول‌های زیادی دربیاورید. می‌توانید یک تیم داشته باشید و آموزش‌های لازم را به افراد دیگر هم بدید و ویدئوهای آموزش نیز درست کنید و در اختیار دیگران قرار دهید.

کسب درآمد از طریق راه‌اندازی سایت

از دیگر روش‌های درآمدزایی دلاری، راه‌اندازی سایت‌های وردپرسی است. برخی از افراد هستند که درباره وردپرس چیزی نمی‌دانند شما می‌توانید به مشتریان پیشنهاد بدهید که سایت وردپرس داشته باشند. درواقع شما آن‌ها را دعوت می‌کنید که سایتی راه‌اندازی کنند که برای شما و خودشان کسب درآمد خوبی است.

کسب درآمد از طریق شخصی‌سازی کردن قالب

اگر شما یک توسعه‌دهنده هستید، با شخصی‌سازی ساختن قالب‌ها و طراحی آن‌ها می‌توانید درآمد خوبی داشته باشید. با ساخت قالب‌ها و افزونه‌های شخصی مانند پونیشا درآمد زیادی کسب خواهید کرد.

کسب درآمد از طریق شخصی‌سازی کردن قالب
کسب درآمد از طریق شخصی‌سازی کردن قالب

کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران با تولید محتوا

تولید محتوا یعنی نوشتن مطالب و محتوا برای سایت‌های مختلف که به کمی مهارت در نوشتن نیاز دارد. اگر برای سایت‌های خارجی می‌خواهید این کار را انجام دهید، حتماً باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. کسب درآمد از روش تولید محتوا برای وب‌سایت‌ها نیز بسیار موردتوجه قرارگرفته است.

کلام آخر

طراحی سایت از مهارت‌ها و شغل‌هایی است که امروزه در دنیای علم و فناوری و کسب‌وکار بسیار موردتوجه قرارگرفته است و کسب درآمد دلاری از آن امکان‌پذیر است. یادگرفتن پیش‌نیاز طراحی سایت مانند زبان‌های برنامه‌نویسی و ابزارهایی برای گرافیست شدن و یا یادگرفتن سایت وردپرس در داخل ایران و خارج از ایران می‌توان به کسب درآمد برای شما کمک کند.

کسب درآمد دلاری از طراحی سایت در ایران از روش‌هایی است که موردتوجه علاقه‌مندان است و در این مقاله روش‌های کسب درآمد و پول را از طراحی سایت توضیح دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *