آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

آیا می خواهید یک صفحه لندینگ سفارشی در سایت وردپرس خود ایجاد کنید؟

ساخت لندینگ به شما این کمک را میکند که یک صفحه بازاریابی بسیار بهینه شده داشته باشید. و به کسب و کارها ی شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان وب سایت خود را به مشتری و سرنخ تبدیل کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

در این مقاله تیم روناک هاست به شما ساخت لندینگ  در وردپرس را نشان خواهد داد.

  • ساخت صفحه لندینگ با وردپرس
  • تفاوت بین صفحه اصلی و صفحه لندینگ
  • ساخت لندینگ در وردپرس با ( SeedProd ) توصیه می شود.

صفحه لندینگ چیست؟

صفحه لندینگ یک صفحه هدفمند است که برای افزایش فروش یا ایجاد سرنخ برای یک تجارت طراحی شده است.آنها به طور گسترده در بازاریابی مالی، ایمیل و کمپین های رسانه های اجتماعی استفاده می شوند. کاربرانی که از این منابع می آیند ،ابتدا وارد این صفحه می شوند و به همین دلیل به آن صفحه لندینگ می گویند.

تفاوت بین صفحه اصلی و صفحه لندینگ چیست؟

صفحه اصلی صفحه اول وب سایت شما و آنچه کاربران وقتی نام دامنه شما را در مرورگر خود وارد می کنند مشاهده می کنند. از طرف دیگر، صفحه لندینگ می تواند یک صفحه مستقل باشد که اکثر بازدیدکنندگان از منابع ترافیک مالی یا شخص ثالث وارد آن می شوند.صفحه اصلی وب سایت شما برای بازدیدکنندگان طراحی شده است تا با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند و صفحات دیگر را کاوش کنند، محصولات را مرور کنند یا ثبت نام کنند. همچنین لینک های بیشتری وجود دارد و انتخاب های بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد.از طرف دیگر ساخت لندینگ و صفحه آن که “صفحه فشرده” نیز نامیده می شود، برای نرخ تبدیل بالاتر ساخته شده است. پیوندهای کمتری دارد و برای کاربران طراحی شده تا تصمیم خرید بگیرند یا اطلاعات خود را برای دسترسی در آینده ارائه دهند.وب سایت شما می تواند تنها یک صفحه اصلی داشته باشد، اما می توانید هر تعداد صفحه لندینگ برای کمپین های مختلف ایجاد کنید.

مثال:

  • ساخت صفحه لندینگ برای کمپین های تبلیغاتی مالی شما
  • صفحه ای برای مشترکینی که از لیست ایمیل شما و بازدیدکنندگان از رسانه های اجتماعی و غیره می آیند
  • کاربرانی که در یک صفحه محصول یا خدمات خاص لندینگ می آیند و…

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه ساخت لندینگ سفارشی زیبا در وردپرس بدون نیاز به دانش CSS، HTML یا PHP بیندازیم.ما سه راه حل برتر برای ساخت لندینگ در وردپرس را برای شما کاربران انتخاب کرده ایم. استفاده از این سازندگان صفحه لندینگ آسان است، برای سرعت بهینه شده و برای مشاغل کوچک مقرون به صرفه است. شما می توانید راه حلی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیاز شما مطابقت دارد.

روش 1. ساخت لندینگ با استفاده از SeedProd

این روش ساده ترین راه ساخت لندینگ است و برای همه کاربران توصیه می شود. برای این روش، از SeedProd استفاده خواهیم کرد. این بهترین افزونه صفحه لندینگ وردپرس در بازار است و به شما این امکان را می دهد هر نوع صفحه لندینگ را بدون نیاز به کد نویسی ایجاد کنید. SeedProd همچنین این برنامه برای حجم کم، سریع و سئو بهتر بهینه شده است.ابتدا باید افزونه SeedProd را نصب و فعال کنید.توجه: یک نسخه رایگان از افزونه SeedProd در WordPress.org موجود است، اما ما از نسخه Pro استفاده خواهیم کرد زیرا ویژگی های قدرتمندتری را ارائه می دهد.پس از فعال سازی، از شما خواسته می شود که کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت SeedProd پیدا کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

در مرحله بعد، باید به صفحه  (SeedProd ) بروید و روی دکمه «افزودن صفحه لندینگ جدید» کلیک کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

در صفحه بعدی، از شما خواسته می شود که یک موضوع صفحه لندینگ را انتخاب کنید.SeedProd با ده ها الگوی صفحه لندینگ زیبا ارائه می شود که به طور مرتب برای انواع مختلف کمپین سازماندهی شده اند. برای انتخاب الگویی که می خواهید به عنوان نقطه شروع استفاده کنید، به سادگی کلیک کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

از شما خواسته می شود عنوانی برای صفحه خود ارائه دهید و یک URL را انتخاب کنید. توجه داشته باشیدکه عنوان صفحه جذابی را انتخاب کنید و فراموش نکنید که کلمه کلیدی مورد نظر خود را در URL صفحه اضافه کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

با این کار رابط صفحه ساز SeedProd بارگیری می شود. و پس از ساخت لندینگ یک پیش‌نمایش زنده از صفحه شما در سمت راست و یک نوار ابزار در سمت چپ را نشان می‌دهد.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

بلوک ها ابزار اصلی طراحی در SeedProd هستند. می توانید از آنها برای ایجاد هر طرحی که نیاز دارید استفاده کنید. همچنین می توانید از ستون ها برای قرار دادن بلوک ها در کنار هم استفاده کنید.برای سفارشی کردن هر بلوکی در صفحه، به سادگی می توانید اشاره کنید و روی آن کلیک کنید. همچنین می توانید بلوک ها را بکشید و رها کنید تا آنها را به بالا یا پایین ببرید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

می توانید بلوک های جدیدی را از ستون سمت چپ به صفحه خود اضافه کنید. SeedProd با عناصر طراحی صفحه لندینگ محبوب ارائه می شود که می توانید به سادگی آنها را در هر نقطه از صفحه خود بکشید و رها کنید.پس از ساخت لندینگ همچنین می‌توانید رنگ‌های پس‌زمینه را تغییر دهید، تصاویر پس‌زمینه اضافه کنید، رنگ‌ها و فونت‌ها را مطابق با برند یا تم خود تغییر دهید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

به‌علاوه، SeedProd با «بخش‌ها» نیز همراه است. اینها مناطق طراحی رایج هستند که توسط صفحات لندینگ استفاده می شوند. به عنوان مثال، هدر، تصویر اصلی، دعوت به اقدام، توصیفات، فرم تماس، پرسش‌های متداول، ویژگی‌ها، پاورقی و موارد دیگر.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

SeedProd با WooCommerce نیز سازگار است. این به شما امکان می دهد صفحات لندینگ محصول، صفحات لندینگ تجارت الکترونیک، صفحات تبلیغاتی برای فروش و رویدادهای دیگر ایجاد کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

بلوک‌های WooCommerce شامل دکمه افزودن به سبد خرید، پرداخت، محصولات ویژه، شبکه محصولات و موارد دیگر است. این به شما امکان می دهد تا کمپین های بازاریابی واقعا خیره کننده ای ایجاد کنید بدون اینکه خود را به موضوع WooCommerce خود محدود کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

اتصال و ساخت لندینگ خود به ابزارهای شخص ثالث

برای ایجاد و ساخت لندینگ خوب برای تولید سرنخ، می توانید فرم های ثبت نام در لیست ایمیل را اضافه کنید تا کاربران بتوانند به خبرنامه شما بپیوندند یا اطلاعات تماس خود را ارائه دهند.SeedProd اتصال صفحات لندینگ خود را به خدمات محبوب بازاریابی ایمیلی مانند Constant Contact یا Mailchimp بسیار آسان می کند. به سادگی به برگه “اتصال” بروید و سپس ارائه دهنده خدمات ایمیل خود را انتخاب کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

آیا نیاز به اتصال سرویسی دارید که در آنجا فهرست نشده است؟ نگران نباشید، SeedProd با Zapier کار می کند که به عنوان پلی بین SeedProd و بیش از 3000+ برنامه دیگر در Zapier عمل می کند.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

ذخیره و انتشار پس از ساخت لندینگ شما

پس از اتمام ویرایش صفحه خود می توانید به سادگی بر روی دکمه ذخیره کلیک کرده و سپس دکمه انتشار را انتخاب کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

صفحه لندینگ خود را منتشر کنید.انتشار صفحه لندینگ باعث می شود آن را در وب سایت خود فعال کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

استفاده از یک دامنه سفارشی برای صفحه لندینگ شما

آیا دامنه سفارشی دارید که می خواهید برای صفحه لندینگ خود استفاده کنید؟

این به شما امکان می دهد از وب سایت وردپرس خود برای ساخت لندینگ ، صفحات به زودی، صفحات محصول، کمپین های تبلیغاتی با هدف جغرافیایی، میکروسایت ها و موارد دیگر با نام دامنه خود استفاده کنید.به جای ایجاد یک شبکه چند سایتی وردپرس یا نصب چندین وب سایت وردپرس، می توانید به سادگی یک صفحه لندینگ ایجاد کنید و آن را به نام دامنه سفارشی خود نشان دهید.به سادگی به برگه تنظیمات صفحه بروید و سپس روی بخش «دامنه سفارشی» کلیک کنید.

آموزش ساخت لندینگ پیج در وردپرس

اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده هاست وردپرس شما امکان استفاده از چندین دامنه را می دهد و نام دامنه را به داشبورد میزبان خود اضافه کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *