الگوریتم گورخر گوگل یا zebra چیست

الگوریتم گورخر گوگل یا zebra چیست

امروزه با پیشرفت تکنولوژی الگوریتم‌های بساری طراحی و ساخته‌شده‌اند که می‌توانند از بروز مشکلات احتمالی درب سایت‌ها و همچنین هنگام جست‌وجو در گوگل به کمک کاربران بیایند. در زمان گذشته جستوجوی مطالب در گوگل نیز کار ساده ای نبود و زمانی که افراد عبارات کلیدی خود را در گوگل جست‌وجو میکردند تنها با یک سری سایت‌های نامعتبر با محتواهای غیر اصولی مواجه میشدند که نه تنها اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار نمیداد بلکه وقت و هزینه ی آن را هم به هدر میداد و کاربران در هنگام جستوجوی مطالب مورد نیاز خود تنها با سایت‌های اسپم با لینک های نا معتبر مواجه میشدند و این کار باعث نا رضایتی کاربران در زمان استفاده از موتورهای جست‌وجوگر گوگل بود که امروزه با کمک وجود الگوریتم‌ها حل شده. در این مقاله بررسی می کنیم که الگوریتم گورخر گوگل چیست.

کاربرد الگوریتم‌های متنوع در گوگل چیست؟

الگوریتم‌ها معمولا باهدف‌های مختلفی طراحی و در گوگل قرارگرفته میشود. هدف مشترک و اصلی تمام الگوریتم‌ها بهینه‌سازی و دسترسی آسان کاربران به سایت‌های مورد نظر است و همچنین این الگوریتم‌ها می‌توانند سایت‌های مختلف را بر اساس کیفیت محتوا و میزان بازدید رتبه بندی کنند بنابراین باوجود این رتبه بندی عادلانه کاربران به سادگی می‌توانند سایت‌های معتبر و کاربردی را شناسایی کنند و از آن‌ها در جهت افزایش و جمع آوری اطلاعات خود استفاده کنند. الگوریتم‌ها با بررسی دقیق و سریع محتوا ها و لیک های تبعیه شده در سایت‌ها، می‌توانند سایت‌های نامعتبر را شناسایی کنند و آن‌ها را جریمه و همچنین حذف کنند زیرا وجود سایت‌های اسپم و مضر در سایت باعث اتلاف وقت و نارضایتی کاربران میشود.

هدف الگوریتم گورخر چیست؟

در دنیای دیجیتال امروزی اکثر کسب و کار های سنتی جایگاهشان را به کسب و کار های اینترنتی داده اند و در طی سال های اخیر تعداد سایت‌های فروشگاهی بسیار افزایش یافته و توجه و علاقه ی کاربران را به خود جلب کرده است، بنابراین با پیشرفت روز افزون فروشگاه‌های اینترنتی، میزان تخلفات و کلاه برداری های اینترنتی توسط سایت‌های نامعتبر نیز افزایش یافت و این کلاه برداری ها و هک شدن اطلاعات شخصی کاربران توسط سایت‌های هکر، پرونده های قضایی زیادی را تشکیل داد.

هدف الگوریتم گورخر چیست؟
هدف الگوریتم گورخر چیست؟

نوع نظارت Google Zebra چگونه است؟

اما امروزه الگورتیم گورخر به‌منظور نظارت بر عملکرد و امنیت سایت‌های فروشگاهی طراحی شده است. Google Zebra باهدف نظارت بر سایت‌های فروشگاهی و پیشگیری از تخلفاتی مانند هک شدن اطلاعات کاربران و شناسایی سایت‌های فروشگاهی دروغین ساخته‌شده است بنابراین الگوریتم گورخر نیز مانند دیگر الگوریتم‌های گوگل همواره به دنبال بررسی و شناخت صفحاتی است که برای کاربران مفید نیستند و با جریمه کردن و حذف کردن آن‌ها، صفحات معتبر با خدمات مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ و سایت‌هایی را خدمات نا مناسب و نا معتبر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند را حذف میکنند و سایت‌های معتبر و کارآمد را در رتبه‌ی اول قرار می‌دهند.

نکات مهم تجارت الکترونیکی در الگوریتم گورخر

  • قرار دادن یک نماد الکترونیکی معتبر برای سایت‌های فروشگاهی
  • در اختیار قرار دادن تجربه ی مشتریان
  • اراعه ی ضمانت پس از فروش برای خدمات و محصولات سایت خود
  • اهمیت به نظرات کاربران و پاسخ به سوالات آن‌ها
  • تولید محتوای مناسب درباره‌ی محصولات خود
  • ایجاد درگاه های مختلف و امن برای مشتریان خود
  • حفظ اطلاعات کاربران و جلب اعتماد آن‌ها
  • در اختیار گذاشتن رسید خرید مشتریان
  • برطرف کردن مشکلات سایت و استفاده از پشتیبان شبانه‌روزی

قرار دادن سایت فروشگاهی در رتبه‌ی اول

با رعایت و به‌کارگیری موارد فوق می‌توانید یک سایت فروشگاهی با امنیت بالا و پربازدید طراحی کنید. زمانی که سایت فروشگاهی شما دارای استانداردهای لازم و مورد تائید الگوریتم گورخر باشد می‌تواند در گوگل قرار بگیرد و با رقبای خود رقابت کند و بدیهی است زمانی که سایت شما محصولات و خدمات باکیفیت و مناسبی را در اختیار مشتریان خود و بازدیدکنندگان قرار دهد می‌تواند در رتبه‌ی اول گوگل قرار بگیرد و به‌راحتی در دسترس عموم بازدیدکنندگان قرار بگیرد و نرخ فروش محصولات شمارا افزایش دهد.

نکات کلیدی الگوریتم گورخر

همان‌طور که میدانید موتورهای جست‌وجوگر گوگل همواره می‌کوشند تا بهترین نتایج جست‌وجو را در اختیار شما قرار دهند، این مرورگرها از میان هزاران سایت مشابه سایت‌هایی را به شما نشان می‌دهند که ازنظر کاربران مورد تائید قرارگرفته است و ازنظر محتوا و همچنین خدمات در رتبه‌ی مناسبی قرار دارند همچنین این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به‌راحتی به سایت‌هایی که گوگل در اختیار شما قرار داده است اعتماد کنید و خرید اینترنتی خود را به‌آسانی انجام دهید و در صورت بروز مشکلات بتوانید با پشتیان سایت ارتباط برقرار کنید. زمانی که شما بتوانید به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مشتریان خود باشید و خدمات خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید، این موضوع توجه Google Zebra را به خود جلب می‌کند و همواره سایت شمارا در رتبه‌ی اول قرار می‌دهد.

ساخت یک فروشگاه اینترنتی بهینه چگونه است؟

در دنیای امروزی به دلیل افزایش نیاز مردم به فروشگاه‌ها و خدمات اینترنتی، شما به‌آسانی می‌توانید برای فروشگاه خود یک سایت فروشگاهی تهیه کنید و یک‌بخشی از فروش و خدمات سایت خود را به‌صورت آنلاین و به کمک گوگل و یا شبکه‌های مختلف اینترنتی ارائه کنید و از این طریق می‌توانید به‌آسانی و بدون پرداخت هزینه‌های اضافی، تبلیغات کنید و فروش محصولات خود را افزایش دهید. برای طراحی و ساخت یک سایت فروشگاه اینترنتی باید قوانین و مقررات الگوریتم‌ها را رعایت کنید و سایت خود را با توجه به استاندارها و با امنیت بالا بسازید و برای محصولات خود از محتواهای دقیق و کامل استفاده کنید تا بتوانید اعتماد مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود را جلب کنید و بدین‌صورت فروش محصولات اینترنتی خود را افزایش دهید.

ساخت یک فروشگاه اینترنتی بهینه چگونه است؟
ساخت یک فروشگاه اینترنتی بهینه چگونه است؟

نکاتی درباره‌ی بهینه‌سازی فروشگاه اینترنتی

  • سایت فروشگاهی شما باید دارای گواهی SSL فعال باشد
  • دارای نشانی و اطلاعات تماس حقیقی و در دسترس باشد
  • دارای پشتیبانی فعال و سریع باشد
  • کالاهای معرفی‌شده در سایت باید دارای قیمت و توضیحات لازم باشند
  • دارای قابلیت انتخاب محصولات توسط مشتریان باشد
  • سایت دارای سرعت مناسب و سریع بدون اتلاف وقت باشد

علت نام‌گذاری الگوریتم گورخر چیست؟

الگوریتم‌هایی که امروزه در گوگل طراحی و ساخته‌شده‌اند هرکدام به‌منظور برطرف کردن مشکلات متفاوتی که موجب نارضایتی بازدیدکنندگان شده است به‌کاربرده می‌شوند و هرکدام از این الگوریتم‌ها باهدف‌های خاصی در جهت برطرف کردن مشکلات سایت‌ها و گوگل استفاده می‌شوند بنابراین الگوریتم گورخر به‌منظور از بین بردن و دفع مزاحت ها ساخته‌شده است زیرا بدن گورخر دارای راه‌راه‌های سیاه‌وسفید است و حشرات و حیوانات نیش‌دار به دلیل وجود این خطوط به گورخر نزدیک نمی‌شوند و در حقیقت این رنگ‌ها از گورخر در برابر حمله‌ی حشرات موذی جلوگیری می‌کند. در فضای اینترنتی امروزی نیز سایت‌های اسپم و مزاحم در نقش حشرات موذی هستند که باعث آزار و اذیت کاربران می‌شوند و الگوریتم گورخر می‌تواند بسیار هوشمندانه و دقیق این مزاحمت‌ها را شناسایی کند و آن‌ها را از بین ببرد بنابراین سایت‌های فروشگاهی باید بتوانند تمام استانداردهای لازم الگوریتم گورخر را داشته باشند تا بتوانند به‌راحتی سایت خود را سئو کنند.

علت نام‌گذاری الگوریتم گورخر چیست؟
علت نام‌گذاری الگوریتم گورخر چیست؟

سئو سایت‌های فروشگاهی باوجود الگوریتم گورخر

همان‌طور که میدانید وجود این الگوریتم‌ها در گوگل بسیار حیاتی و حائز اهمیت است زیرا این الگوریتم‌ها می‌توانند گوگل را از وجود سایت‌های بلااستفاده و مضر پاک کنند بنابراین زمانی که سایت فروشگاهی خود را طراحی می‌کنید باید معیارها و استانداردهای الگوریتم گورخر را در نظر بگیرید و بتوانید سایتی را تهیه کنید که ازنظر الگوریتم گورخر مشکلی نداشته باشد تا شما به‌راحتی بتوانید آن را سئو کنید و بازدید سایت خود را افزایش دهید سایت خود را در رتبه ی اول گوگل قرار دهید و به فروش فوق‌العاده‌ی خود برسید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *