سرور مجازی ترید چیست

سرور مجازی ترید چیست

 تحریم‌ها یکی از مشکلات اساسی کشور ایران در دنیای امروز است که محدودیت‌هایی هم برای معاملات و بازارهای ارزی ایجاد کرده است. با افزایش وسعت بازارهای مالی افراد برای سرمایه‌گذاری باید یک بستر مناسب و امن پیدا کنند. یکی از راه‌حل‌های این مشکل، خرید سرور مجازی است که آی پی ثابت داند. در ادامه با این بحث که سرور مجازی ترید چیست آشنا می‌شوید.

ترید کردن چیست

شما در هر بازاری که می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید و سودی کسب کنید، ابتدا باید سهامی یا ارزی را خریداری کنید که به این کاری که شما انجام می‌دهید درواقع، ترید کردن میگویند. معامله در بازارهای داخلی و خارجی معنی یکسانی دارد و تفاوتی ندارد که شما در داخل یا خارج سهامی را بخرید و ترید کنید. حالا برای انجام معاملات خود باید به یک صرافی و بستر امن مراجعه کنید و آنجا خریدوفروش خود را انجام بدهید. در صورتی که نیاز به سرور مجازی برای ترید کردن دارید ، می توانید نسبت به خرید سرور مجازی ترید از روناک هاست اقدام کنید.

معرفی و بررسی سرور مجازی ترید

سرور مجازی ترید به‌صورت کلی سروری با آی پی ثابت است که جهت انجام معامله‌ها انجام می‌شود. در دسترس نبود بعضی از صرافی‌ها مانند کراکن، باینس، فارکس و … به خاطر مشکلاتی مانند تحریم سبب شده که تعداد زیادی از کاربران برای انجام خدمات خود، از VPN های مختلف رایگان و پولی استفاده کنند. شاید در ابتدا وی پی ان مشکلی برای کاربران به وجود نیاورد ولی بعد از گذر زمان و اندکی وقت، صرافی‌های معتبر آن‌ها را شناسایی کرده و ممکن است باعث شود که کل سرمایه مسدود گردد. راه‌حل این مشکل و رفع نگرانی‌های ناشی از مسدود نشدن سرمایه، استفاده از یک سرور مجازی ترید است. برای اینکه ارتباط بهتری با صرافی داشته باشید و بتوانید بی‌دغدغه و بدون مشکل معاملات خود را انجام دهید، سرور مجازی ترید را پیشنهاد می‌کنیم. برای فهم بهتر اینکه سرور مجازی ترید چیست با ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سرور مجازی ترید، بهینه‌شده است و برای انجام معامله‌ها و تجارت‌ها ساخته‌شده است. کاربران فقط کافی است برنامه Remote بر روی کامپیوتر یا حتی گوشی خود داشته باشند و هر جا و هر نقطه‌ای از آن استفاده کنند.

سرور مجازی ترید چیست
سرور مجازی ترید چیست

چگونه می‌توان به یک سرور مجازی ترید متصل شد

عملکرد سرورهای مجازی و استفاده از آن‌ها باهم تفاوتی ندارد و به‌طورکلی یکسان است. هنگام خرید یک سرور مجازی ترید از یک سایت ایمن و معتبر، شما نام کاربری و رمز ورود را دریافت کرده و از برنامه‌هایی مانند Remote Desktop Connection که به RDP نیز معروف هستند به سرور خود متصل می‌شوید.

مزایای استفاده از سرور مجازی ترید

یک vps برخط برای داشتن ارتباط خوب و منظم و سریع با کمترین پینگ ممکن در هنگام تجارت در بازارهای جهانی اهمیت خیلی زیادی دارد و به همین جهت هم استفاده کردن از VPN ها می‌تواند باعث کاهش سرعت کار شما شود، VPS هایی که برای ترید طراحی می‌شوند به دلیل داشتن سرعت اینترنت مناسب، باعث می‌شود تا خیلی راحت، در کمترین پینگ ممکن تجارت‌ها و معاملات خود را انجام دهید.

گاهی موارد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ارتباط یک vpn را با مشکل مواجه می‌کنند و آی پی را می‌زنند و این موضوع باعث می‌گردد که درزمان نیاز از وی پی ان خود برای معامله استفاده نمایید؛ اما VPS ها چون این مشکلات را پیش نمی‌آورد، با یک خط ثابت اینترنت قابل‌استفاده هستند و قابلیت انجام معامله‌ها را برای شما ممکن می‌کند.

در بحث بازارهای مالی، بررسی و تحلیل بازار جهت ورود و خروج به‌موقع از بازار اهمیت زیادی دارد، روی یک خوشاب شخصی، شما نمی‌توانید همیشگی از ماکروها و برنامه‌های اختصاصی خود برای بررسی بازار یا سرمایه‌گذاری خودکار استفاده کنید، اما به کمک VPS ها به دلیل اینکه 24 ساعته در دسترس هستند و بدون اینکه قطع شوند، معاملات خود را به کمک تحلیل‌های فاندامنتال خیلی با سرعت انجام دهید.

تعدادی از vpn ها فقط قابلیت اجرای یک اشتراک رادارند و شما در هرجایی از آن‌ها استفاده نمایید. ولی با خزید یک سرور مجازی با آی پی ثابت می‌توانید در هرجایی که هستید در زمان خیلی کم و با یک خط اینترنت به شبکه معاملاتی خود متصل شده و معاملات خود را انجام دهید.

سرور مجازی ترید چیست
سرور مجازی ترید چیست

امنیت سرور مجازی ترید

اگر از vpn استفاده می‌کنید ممکن است مشکلاتی مانند مشکلات امنیتی و بک دورها برای شما پیش بیاید و اگر این مشکلات پیش آید، سبب از دست رفتن اطلاعات شما می‌شود یا ممکن است اطلاعات شما سرقت شوند؛ اما یک سرور مجازی ترید، به دلیل اینکه از سیستم‌عامل قوی ویندوز استفاده می‌کند، برای شما این اطمینان را حاصل می‌کند که مشکلی برای دستگاه شما پیش نیاید.

سرورهای مجازی همچنین آنتی‌ویروس‌های اختصاصی خود رادارند که در مقابل نفوذ و سرقت اطلاعات از سرور مجازی شما به‌خوبی محافظت می‌کند و هیچ دزدی و نفوذی صورت نمی‌گیرد و شما با خیال راحت می‌توانید تجارت و معاملات خود را انجام دهید.

نکات مهم در هنگام خرید VPS ترید

هنگام خرید و استفاده از سرور مجازی ترید باید نکاتی را مدنظر داشته باشید. چون قوانین فاینانس و فارکس سخت است، روش خوب این است که روی هر سرور یک اکانت در این سایت‌ها باشد و از یک vps برای سرمایه‌گذاری در چندین حساب متفاوت استفاده نکنید. این امر و این نکته به این خاطر است که آی‌پی‌های تکراری در این سات ها مرتب چک می‌شوند و امکان مسدود شدن و از دسترس خارج شدن اکانت شما ممکن است. پس به این نکته بسیار توجه کنید.

شما برای استفاده از یک vps یک اینترنت نیاز دارید، درواقع نیاز اصلی شما همین است. با داشتن یک سرور و خط اینترنت مناسب، می‌توانید با استفاده از نرم‌افزارهایی که در این حوزه وجود دارد، در هرجایی که هستید و در هر نقطه‌ای به سرور مجازی خود متصل شوید و تجارت و معاملات خود را انجام دهید.

یکی از نکاتی که هنگام استفاده از vpn ها باید مدنظر داشته باشید، محدود بودن رم و پردازنده و فضا است و شما هنگام خرید باید یک سرور مجازی ترید متناسب باکار و معامله خود را خریداری کنید… این نکته را نیز مدنظر قرار دهید که برخی از VPN ها می‌توانند ارتقا پیدا کنند و شما طبق نیازی که دارید می‌توانید در آینده آ‌ن‌ها را ارتقا دهید.

برای یک VPS مثل VPN ها باید به‌صورت ماهانه یا سالانه حق اشتراک خود را بپردازید و این نکته را نیز در نظر داشته باشید که اگر در زمان موردنظر پرداخت را انجام ندهید، سرور شما از دسترس خارج شود و قابل‌استفاده نیست و این امر خسارت‌های زیادی مانند مسدود شدن حساب یا از بین رفتن معاملات را برای شما می‌تواند پیش آورد.

 راه‌اندازی سرور مجازی ممکن است کمی زمان ببرد ولی بعدازآن سرور به‌صورت کامل در اختیار شماست و شما می‌توانید در هرجایی از آن استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که استفاده از این سرورها یک اینترنت مناسب نیاز دارد و بدون دسترسی به اینترنت نمی‌توانید به سرور خود متصل شوید. این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که سرور یا VPS به‌طور شبانه‌روزی روشن است و می‌توانید از آن در هرزمانی استفاده کنید.

سرور مجازی ترید چیست
سرور مجازی ترید چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *